< Tilbake til oversikten

Da var jeg hjemme fra ketolysefri tur:)

h.e.l.e.n.e sa for siden:

sånn, da er jeg hjemme igjen etter en FANTASTISK helg. vi har kost oss sååå masse, og jege r glad jeg tok det valget jeg tok. selv om jeg ennå ikke har vært på vekta og sett hva utslaget ble, +at jeg ennå ikke har kjent ubehaget ved å gå inn i ketose igjen.

jeg har ikke vært dårlig en plass.. den første dagen følte jeg myyye sult i starten, hele tiden liksom. men det roet seg utpå dagen, og de andre dagene har jeg ikke vært mer sulten enn normalt, heller mindre, enn når jeg går på ketolyse. men spiste jo gode måltid da..koste meg med både endel snop, "junk-food" og frukt!! DET var godt det:)

hadde jeg skulle holdt ketosen hele helga, hadde jeg nok ikke kost meg like mye. for de stedene flertallet bestemte og spise på, hadde gott meg veldig kjipe alternativer, og jeg måtte ha spist enkelte måltider med niste, dvs jeg måtte ha hatt med meg "brød" med pålegg.
første kvelden var vi på pizza buffet, med en elendig salatbar ved siden av. dvs jeg kunne ha spist, salat, tunfisk, reker, og agurk. etter 5 timer på biltur fristet det lite.

andre dagen var vi i dyreparken, og "alle" ville ha enkel mat, burger og pomfri. de hadde ingen alternativer for meg der, så jeg måtte ha husket niste, som hadde ligget mange timer i varmen .på kvelden var vi på kinarestaurant, og da kunne jeg ha valgt 1/2 kylling med salat. alt det andre er jo "usikkert" føler jeg pga saus og mye "feil" grønnsaker.
i dag måtte jeg også hatt noe "niste" med i bilen..

så, jeg er glad jeg ikke stresset med det.. så får utfallet bli som det blir. jeg skal starte påan igjen i morgen, og da håper jeg at det går lenge til en sånn sprekk igjen. men nå skal vi ikke reise vekk på leeenge regner jeg med, å så lenge jeg er hjemme går ting greit.

spendt på vekta i morgen:)

Ignite sa for siden:

Du skal kose deg i livet også. Liker innstillingen din jeg, det er opptil en hver hvor hardt man vil kjøre på for å minske i vekt.

Lykke til videre :)

fjanni sa for siden:

Jeg er glad du slapp alle bi-virkningene mine når jeg spiser karbo-mat iallefall. Gruuusomt. :D

Adaware sa for siden:

Jeg kjenner ett voldsomt søtsug etter at jeg spiser karbo mat men det går fort over :)

h.e.l.e.n.e sa for siden:

ja, jeg er redd jeg vil merke det.. men sånn var dte jo når jeg startet også, men da gikk det fint så.. skal vel klare det en gang til :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.