< Tilbake til oversikten

Hvordan får jeg en slik "nedtellingsfigur" på siden min?

watta sa for siden:

Ser det er så mange som har det på siden sin.. som en nedtelling til den vekten man ønsker f.eks...

Hvordan får jeg det?

Lykkelig sa for siden:

Jeg dytter litt på denne jeg...

Areola sa for siden:

Men.. Men.. Har dere ikke det da?

watta sa for siden:

Jo, har fått det til nå :)

Lykkelig sa for siden:

Jo jeg har også fått til det nå. Men jeg klarer ikke å oppdatere den.. Hvordan gjør jeg det?

watta sa for siden:

Har problemer med og oppdatere jeg også.. må lage en ny hver gang.. slitsomt!!

Areola sa for siden:

Dere må lime inn hele koden. Dere skal bruke den første, og ALT som står i boksen. Da følger det med en link til deres side også:)
Tips: marker inne i boksen, så trykker du ctrl + a
Det markerer alt :)

Heksehilda sa for siden:

Jeg skal bare sjekke om jeg fikk det til...

scartz sa for siden:

Må se om jeg har fått det til...
Men jeg sliter også med profilbildet. det står at det er lasta opp, og at det er profilbildet mitt, men det viser jo ikke når jeg legger inn innlegg/svarer....

Areola sa for siden:

Jeg tror det tar litt tid før den "registrerer" at du har lastet opp :)

scartz sa for siden:

Ja men ikke dager!!! :P

Men eg merka at bildet mitt var for stort (although nettsia gav meg ikke noe feilmelding.. mn mn.. er det bilde nå da? :D krysser fingrene

scartz sa for siden:

Pokker!!! :p

scartz sa for siden:

AHA !!!!!! Jeg trodde det var profilbildet som viste når man skrev innlegg, men neida! det var avatar ! :P hehe nice. i did it!!

lena68 sa for siden:

Hm. Jeg syns ikke dere svarer på spørsmålet? Jeg vil også gjerne ha en sånn. Jeg har vært på tickerfactory.com og ordnet der, men hvordan får jeg den inn i signaturen min? Vær så snill å ta det steg for steg.... :o

scartz sa for siden:

Hei! Jeg gjorde det nå nettopp. Men jeg suger i å forklare ting da men :P Har ikke siden foran meg lengre..

Når du har lagt ferdig og registert figuren din, så vises den ferdig lagt, ikke sant? Under figuren skal det stå en url som du kan kopiere, (er to å velge mellom, du skal bruke den første... den andre er for websider, står noe HTML på den du IKKE skal ha..). Du kopierer den lange setningen inn i dette forumet i kontrollpanelet ditt inni signaturen din! Som du deretter lagrer :) Da skal den komme opp i alle innleggene dine, også dine allerede eksisterende innlegg.

Areola sa for siden:

nå du har laget en ticker, så markerer du ALT i den første boksen og kopierer det.
Så går du inn her på kontrollpanel som står på den grønne linja øverst, og så på "endre signatur" som står på menyen til høyre. Der limer du inn det du har kopiert fra tickerfactory og lagrer :)

lena68 sa for siden:

da får vi se om jeg fikk det til...

Jaaa! Takk for hjelpa :D

Zalto sa for siden:

Men hvor limer man det inn på signaturen i kontrollpanelet da?
Har prøvd alt jeg nå, og får det ikke til. Prøvd alle de forskjellige kodene, og med og uten "klammer" både under teksten min, og i den boksen det står " her limer du inn URL".
får bare opp "invalid code".

Areola sa for siden:

Du limer inn bbCode?
Absolutt alt er med når du kopierer?

Zalto sa for siden:

Jada, legger inn med bbCode.
men skjer ingenting... :(

Areola sa for siden:

Men der hadde det skjedd! :heia:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.