< Tilbake til oversikten

Jeg har allerede gått ned!

Wilhelmina sa for siden:

Jeg har nettopp startet og på 5 dager så har jeg gått ned 2,5 kilo. uten noe særlig trim, mest bare ved å spise. Jeg er så fornøyd med det.Å flere kilo skal det bli. Dette er jo kjempe arti. Man blir jo mere motivert når man går ned i vekt spesiellt helt i begynelsen liksom, venta ikke at det skulle skje så fort liksom. Men det er jo bare morro.
Så nå er det bare å forssette i samme kjøret.

Gerd sa for siden:

Herlig :heia:

Wilhelmina sa for siden:

Ja det er kjempe herlig altså....:)

Gerd sa for siden:

Ja det er det :D
Husker en av de første helgene gubben og jeg gikk på kuren, så sier gubben søndagen: Jammen rare greier dette... Nå har vi sitti i sofaen hele helga, ikke gjort noen ting, bare spist nydelig mat, og jaggu gått ned 1,5 kilo :lol:

Tundeh sa for siden:

Ja kuren fungerer fint den. Stå på! :)

Torkil sa for siden:

Hei
Så fint med en motiverende pangstart.
Mange har overdreven tro på mosjon som et middel til vektreduksjon. Skal man gå ned 20 kilo, vil normalt 2 kilo kunne tilskrives økt mosjon, mens de resterende 18 kilo kommer av det man spiser.
Vennlig Hilsen
Torkil :)

solsikke sa for siden:

Men mosjon har jo mange andre gunstige effekter på kroppen og da, så jeg vil no både spise godt og mosjonere .
Men det er vell individulet for hver persom hva en synes om trening...

Wilhelmina sa for siden:

Ja det er kjempe motiverende.
Akkurat nå for øyblikket kan jeg ikke trene så mye pga. en ryggskade.
Det er også en av grunnene til at jeg vil ned i vekt, muligens når jeg blir lettere så blir det bedre.
Men jeg prøver å være aktiv hjemme og gjør det jeg klarer.
Å da er det bra å se at kuren virker.
Jeg går ned i vekt og er midre sulten.
Dette er jo morsomt. :)

solsikke sa for siden:

Så bra!!!
Jeg heier på deg:)

Syns også det er kjekt når vekta tipper i riktig retning...

Tundeh sa for siden:

Må bare føye meg inn i rekkene her :D kjempebra

watta sa for siden:

så bra!!! :) Jeg har gått på kuren i 4 dager nå, og har også gått ned 2,5 kilo!! Helt fantastisk!!! :D

Adaware sa for siden:

Stå på, jeg droppa 4kg første uka så alt er mulig :)

Wilhelmina sa for siden:

Kjempe bra at dere også fikser det.

Pantress sa for siden:

:) Kuren er kjempe gøy:)
Har "alltid" hatt noen kilo for mye... og nå skal jeg ned ca 25..... har aldri likt å trene, men nå som jeg har kommet meg godt i gang med nedgang på kiloene.... - 13 også + 1,6 i sommerferien. Så er jeg faktisk blitt kjempe motivert til å trene. Det er faktisk gøy å ta med seg MP3 spilleren og gå tur. Og i tillegg har jeg begynt på aerobic, riktignok på grendehuset, men vi har en instruktør som til daglig jobber på Spenst. Det er kanskje ikke like hardt som om jeg hadde trent nede på Spenst men så lenge jeg blir sliten av det så hjelper det.

Det er så godt å høre at det er fler som har eller sliter med treningen. Men for meg har faktisk lysten til å trene gått opp på lik linje som vekten har gått ned.

Lykke til alle sammen :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.