Jeg har jo merket at fingrene er blitt tynnere og ringene sitter litt løsere, uten å tenke noe mer på det.
Men i går la jeg plutselig merke til at den ene gullringen min var borte :(. Jeg hadde byttet ringhånd (siden man stort sett er litt større på høyresiden) så det er nok derfor jeg ikke merket at den ble borte med en gang.
Så nå håper jeg bare at jeg har mistet den innendørs.
Hva har dere som har gått ned masse gjort med ringene deres?
Får dere en gullsmed til å ta de inn, eller blir de bare ikke brukt mer?
En venn av meg måtte ta inn gifteringen sin ganske mye, og det ble ikke så fint resultat, synes jeg. Mønstret på ringen ble litt "strekt".
Var han bare uheldig eller er det bare slik det blir?
Jeg har levert en gullring til gullsmed for å ta den inn litt. Tør ikke bruke den siden den er blitt altfor stor. Det er en helt enkel ring, så jeg håper resultatet blir bra :ja:
Gifteringen min har blitt alt for stor så jeg bruker en annen ring over. Da holder den seg på plass, men det er jo ikke så fint. Skal få levert den til gullsmed nå, det er bare så tiltak...:o
Hurra!! Jeg fant ringen min igjen!!! :):):)
Den var havnet i en lomme -jeg er fæl til å snurre på denne ringen så jeg vet ikke om den har glidd av fingeren eller om jeg "snurret" den av meg...
Men nå har jeg klemt den litt så den skal sitte bedre. Ad hoc-løsninger er også løsninger, he, he.
I mitt tilfelle var det en glimrende mulighet til å få en ny ring :p som jeg kan ha på utsiden av den som er blitt for stor så jeg ikke skal miste den :lol: (men jeg venter fortsatt på den ringen da :rolleyes:)
Jeg har ikke hatt på meg gifteringen på 5 (!) år fordi jeg var så overvektig, den passet faktisk omtrent ikke på lillefingeren min engang. Nå er den FOR STOR. Jeg går med den, men den er litt løs, så jeg må nok ta den inn et hakk. Helt merkelig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.