Enid sa for siden:
Finner ikke noe sted på nettet... Anyone?
Enid sa for siden:
Finner ikke noe sted på nettet... Anyone?
Fedonisten sa for siden:
Her: 535330.pm-i.info/pagemain/?action=product&cid=160&p_id=11195&tab=43&st=1
Eller send meg en PM. :snill:
Enid sa for siden:
Takketakk :klem:
Hope<3 sa for siden:
Hei Hei. Jeg selger fit line produkter:) Ta gjerne kontakt med meg på jea [EMAIL="stran@online"="stran@online"]stran@online[/EMAIL] .no. Ha en strålende dag:):) Mvh Jeanette Strandli.
frøykvæ sa for siden:
Du kan kjøpe fitline youghurt ved å ringe 62357070 og bestille. de har pgså slankeopplegg som er helt supert.oppgi teampartnernr. 533067. eller du kan ringe meg, 33130069 eller 47316950.
Chili909 sa for siden:
Får ikke eposten din til å fynke. Hvor mye koster grunnpakken hos deg?
vennligst send svar på epost: [EMAIL="[email protected]"="[email protected]"][email protected][/EMAIL]
Amereta sa for siden:
Noen som kan fortelle litt om fitline yoghurten. Jeg har aldri hørt om den?
Akkurat startet på atkins og på jakt etter nye spennende ting å spise - når jeg skal over i fase 2
Dizzy Fox sa for siden:
He he jeg selger også Fitline tilfeldig vis etter å ha blitt hekta ;) Grunnpakka koster 845,- pr måned 3 mnd abonemang av gangen. Da får du (3 x FitLine Activize Oxyplus, 3 x Basics Plus, 3x Restorate) et 3mnd forbruk hvor du betaler 845,- pr mnd. du kan også bestille større pakker eller enkelt produkter. anbefaler å begynne med grunpakka, vert hver krone.
Bare klikk deg inn her 6083776.pm-quickstart.com
Når du signer deg opp her blir du såkalt team manager, betyr i bun og grunn at du får tilsendt noe salgsmateriell i tillegg og at du kan selge videre til andre. du kan gjøre dette hvis du vil og tjene en liten slant eller hoppe å drite i d å nyte godt av gode rabatter på eget forbruk ;) Mye billigere en å kjøpe hos forhandlere osv for da kjøper du direkte i fra pm ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.