Eg svetta jo masse sist eg gjekk på ketolyse og,men denne gangen er det ekstremt!!!:D:DEr det andre som har det likeeins?:rolleyes:Og det er vel berre eit godt tegn sånn sett.
Eit anna spørsmål,er det andre som også bruker ei stund på å sovne inn om kvelden? Eg pleier det vanligvis og,men føler det er meir no enn elles.Akkurat som litt hjertebank, så eg kvepper til litt,og vakner.Eg tar alle vit/min som eg skal,og når eg vakner til igjen, så er det heilt normal rytme på hjertet. Eg lurer på om det er ein kombinasjon av ketolyse,og mykje trening.Særlig når eg trener litt seint om kvelden.:p:pAndres erfaringer taes i mot med takk:)
Jeg hadde også innsovningsproblemer de første ukene + periodevis senere. Men selv om jeg har sovet færre timer om natten, så har jeg egentlig ikke vært så veldig trøtt neste dag.
Varme og svette er det flere andre som har beskrevet som bivirkninger av dietten.
Har inntrykk av at dette, i likhet med acetonånde og andre plager, går over etter noen uker. I alle fall for de fleste.
:goodluck:
Jeg har også mye mer problemer med å få sove om kveldene. Er mye mer våken. Av og til er nettene også et helvete med våkne\sovne\våkne\sovne.... men de nettene hvor jeg faktisk sovner sover jeg bedre enn noen sinne :)
Tror nok det er ketolysen
Ja kan virke som t det er ketolyen då.Men enda så blir eg så trøtt på dagen ofte av det og,med den sove/våkne søvnen. Men satser på at det vil komme seg etterkvart:pMå sei at eg og egentlig synest det er godt å svatte så masse, for som du seier Lindabotn, så tenker eg og at det kjem ut masse avfallstoffer som er greitt å bli kvitt!!:D:DSå satser eg på at fettet på kroppen forsvinner ilag med svetten:D Eg kjenner ikkje denne gangen på ketolyse at eg stivner til i beina slik som sist under trening.Lurer på om det hjelper med dette proteinpulveret eg tar,pro zyme etter trening. Har brukt det til frukost ofte og. Og enkelte dager så har eg trening på f.m, og får unna to timers trening berre på ein slik shake.:p:pUten å tappe for mykje krefter iallefall.
Hei
Ketose øker den generelle forbrenning. Mange kjenner dette som varme i kroppen. Når man da "pøser på" med trening, øker varmeproduksjonen, og kroppen må svette mer for å bli kvitt overskuddet av varme.
Dette betyr altsammen at fettbålet er i full fyr !!
Vennlig Hilsen
Torkil :)
Takk for svar dr Torkil. Då er det jo berre gode greier.Så heretter er det berre å la svetten sile med eit stort smil!!!:D:D
Kanskje eg kan spørre om ein ting , når eg ikkje har så kjempemange kilo å ta av,de fem(helst sju,he he) feriekiloa, kan det være normalt at det kan gå nokre veker først før vektnåla begynner å peike meir nedover igjen???Kan heller ikkje sjå store forskjellen på målebandet, men likevel så føles mgen mindre, og kle mindre stram igjen.:):)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.