mailen sa for siden:
Redigert.
mailen sa for siden:
Redigert.
Ista sa for siden:
oppskrift på hjemmelaget pesto:
Dette trenger du:
1 plante basilikum
1 stor bunt bladpersille eller 1 pose fersk spinat
200 g pinjekjerner
½ -1 hvitløk
½ -1 ts salt
6-8 skiver soltørkede tomater (kan sløyfes)
Kaldpresset olje etter ønske
Kjør alt i en blender/food processor og spe på med olje til
ønsket konsistens.
Kooos deg :)
Kitt sa for siden:
På det glasset jeg har, står det 7g kh pr 100g. Glasset er på 190g. Totalt ca 14kh fordelt på 3 personer.....
Skulle vel gå an det!
Ista sa for siden:
gjør det ketolyse vennlig er det noe man helts ikke skal spise mye av på denne kuren.Ta regn ut karb innholdet på di forskjellige råvarene først så vet du hva de inneholder og du kan bruke så mye så kuren tillater ( jege har ikke regna så jeg vet ikke)
Ista sa for siden:
JA..Hehe!På ketolyse kur må man ha kunnskapet om hva matvarer inneholder og hvordan regner karbinnhold slik at man får i seg 15 karber dagen.Ellers har man jo ikke peiling om man får i seg det daglige inntaket.:) Søk i forumet,du finner andre som har spurt om det samme som har fått flotte regne metoder..Bare surf litt rundt.
Ista sa for siden:
skal ikke si at du må regne,men er du ny oppstarta ketolyse`r er det lurt å kunne regne ut,men du gjør det så absolutt på din måte:)
Husk bare å ta ketolyse tablettene,det er et must på denne kuren.Å ha boken for hånde er også et godt tips.i boken står alt som trengs å vite om kuren.
Lindabtn sa for siden:
jeg spiser pesto på glass. men nå spiser ikke jeg MYE pesto om gangen da så et glass holder lenge for meg!!!
Ista sa for siden:
Lett å glemme di tablettene ja,men di er viktige å få i seg okke som.Litt sånn uvant i begynnelsen å få i seg alle,sleit litt med det jeg også.Nå er det blitt en vane.
Hvis du vet du får i deg nok karber om dagen ved ikke å veie maten,så er det flott..Du vet vell best selv:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.