< Tilbake til oversikten

Situasjonsrapport

ElinPelin sa for siden:

Har nå vært på denne kuren i 7,5 uker. Har fortsatt ikke fått skaffet meg noen vekt, og måler meg ikke. MEN...resultatene merkes. Passer mitt gamle tøy, fasongen føles bra og kommentarene har begynt å komme. Formen er på topp, energien strutter og livet føles lett på flere måter. Denne kuren er jo bare fantastisk. Har vært i ketose uavbrutt siden starten, litt rart egentlig for jeg her hatt 3 utskeielser. To ganger på jordbær, og en gang på litt brød. Tåler vel litt karber da, uten å gå ut av ketose. Drikker MYE pepsi max og, uten at det påvirker noe. Vekta går ned, humøret opp.

Tok blodprøver forrige uke. Fikk svar i dag. Var litt spent på kolesterol og sånn. Legen fullroste meg for sunn livsstil og kunne bare konstatere supre verdier på alt. Dette er virkelig gøy.

Ista sa for siden:

Dette var super lesing.Her ser man virkelig hvor fine resultater denna kuren gir.Jeg har det likt som deg jeg,vært i uavbrutt ketose siden oppstart 24.juni!Drikker pepsi jeg også.Jordbær har vært desserten i sommer ( men jeg har veie mani,så jeg har ikke overskredet inntake da..Men kost meg med det ofte )

Masse lykke til videre med kuren.Skulle ønske jeg ikke hadde vekt eller målbånd i huset,det er noe herk å klare å la være,MEEN jeg merker at jeg veier meg mindre å mindre,siden så å si alle av di gamle klærne passe!!Denne kuren er super,jeg sprer budskape til alle som spørr.Har fått noen jeg kjenner på denne kuren tilogmed!

Gerd sa for siden:

Gratulerer :heia:
[color=darkgreen][/color]
Flott å lese :ja:
[color=darkgreen][/color]
Lykke til videre :)

Pocahontas sa for siden:

Morsomt å lese om slike opplevelser!!:)
Takk for at du deler og stå på!

Marianne, som også er fornøyd.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.