Har nå vært på denne kuren i 7,5 uker. Har fortsatt ikke fått skaffet meg noen vekt, og måler meg ikke. MEN...resultatene merkes. Passer mitt gamle tøy, fasongen føles bra og kommentarene har begynt å komme. Formen er på topp, energien strutter og livet føles lett på flere måter. Denne kuren er jo bare fantastisk. Har vært i ketose uavbrutt siden starten, litt rart egentlig for jeg her hatt 3 utskeielser. To ganger på jordbær, og en gang på litt brød. Tåler vel litt karber da, uten å gå ut av ketose. Drikker MYE pepsi max og, uten at det påvirker noe. Vekta går ned, humøret opp.
Tok blodprøver forrige uke. Fikk svar i dag. Var litt spent på kolesterol og sånn. Legen fullroste meg for sunn livsstil og kunne bare konstatere supre verdier på alt. Dette er virkelig gøy.
Dette var super lesing.Her ser man virkelig hvor fine resultater denna kuren gir.Jeg har det likt som deg jeg,vært i uavbrutt ketose siden oppstart 24.juni!Drikker pepsi jeg også.Jordbær har vært desserten i sommer ( men jeg har veie mani,så jeg har ikke overskredet inntake da..Men kost meg med det ofte )
Masse lykke til videre med kuren.Skulle ønske jeg ikke hadde vekt eller målbånd i huset,det er noe herk å klare å la være,MEEN jeg merker at jeg veier meg mindre å mindre,siden så å si alle av di gamle klærne passe!!Denne kuren er super,jeg sprer budskape til alle som spørr.Har fått noen jeg kjenner på denne kuren tilogmed!
Morsomt å lese om slike opplevelser!!:)
Takk for at du deler og stå på!
Marianne, som også er fornøyd.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.