< Tilbake til oversikten

Trøtt og uvel ...

Sesti sa for siden:

De første 2 ukene på ketolyse har jeg vært slapp, trøtt og generelt kvalm og uvel.. er dette vanlig?

Har ikke gått ned noe heller.. Men går ikke opp hvertfall:)

Jeg er litt usikk på så mye virker det som.. Leser mye her inne, men det virker som om kroppen min ikke helt funker på ketolyse:S

Ista sa for siden:

Det er heeelt normalt i begynnelsen,men det retter seg når kroppen får omstille seg til kuren.Kroppen trenger tid i begynnelsen:)

Gerd sa for siden:

Det er vanlig i starten med disse bivirkningene :ja:

Ser at du har tatt av 21 kilo fra før? wow :heia:

Da er det ikke sikkert du får den "pangstarten" mange har. Da har du nok ikke så mye vann og avfalsstoffer i kroppen :)

Pass på å spise når du er sulten, spis deg passe mett.
Ikke vær redd for fet mat.
Drikk mye vann.
Og vitamintablettene er viktige :ja:

Sesti sa for siden:

Takk for gode råd:)
har ikke fått noen pangstart nei.. Totalt 19 dager med lavkarbo, gikk ned 4 kg de første 5 dagene, så har det stått helt stille siden.. helt til i dag da, plutselig mener vekta jeg har gått opp 2 kg siden i går:S
men tror jeg spiser for mye melkeprodukter.. elsker jo rømme og fløte, har det på det meste jeg spiser..
men nå er det mer skjerpings, skal få bedre opplegg:)
Men over til det temaet her var, så føler jeg meg bedre! er fremdeles kvalm, særlig om morgenen, men det er ikke lenger så fryktelig ille som det var i begynnelsen..
Har og begynt å legge meg/stå opp til faste tider, så nå fungerer ting litt bedre heldigvis:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.