xeena82 sa for siden:
Min egen oppskrift:
skinnyshepherd.blogspot.com/2008/08/reviderte-lapper-04-g-k-pr-100-g.html
xeena82 sa for siden:
Min egen oppskrift:
skinnyshepherd.blogspot.com/2008/08/reviderte-lapper-04-g-k-pr-100-g.html
quebec sa for siden:
nam, høres gode ut, men jeg fikk litt mer karbs da jeg så på oppskriften din, tok du med kh på eggene eller er det jeg som synser feil her ?
:)
xeena82 sa for siden:
regner ikke karber i egg nei! stemmer det! jeg går på ketolyse/atkins (det er 0,9 g net.karbo) i et egg. ifølge atkins kan man spise så mye egg man vil, så jeg teller ikke de med!
og jeg synes i alle fall de er kjempegode.:) steiker dem i smør i panna og har på heistad syltetøy!
dingpot sa for siden:
Denne skal prøves! :) Fin bloggside du har, forresten! :blomster:
xeena82 sa for siden:
tusen takk:) håper du like de;) jeg har spist lapper til kvelds... en me egenlagde kjøttboller, purreløk og ost, og en med syltetøy...:) nam!
quebec sa for siden:
enig med hu over her, hjemmesiden din er kjempefin, er ofte innom og sniker :)
xeena82 sa for siden:
tusen takk skal du ha:) det er så fint å høre. :) du skal bare snike....;)
verri87 sa for siden:
spørsmål. proteinpulver, kor får eg kjøpt d?
e d bare sånn så folk drikke? sånn med forskjellige smaker? ka bør eg kjøpa då?
ser at det blir mye brukt i oppskriftene...
Disse såg jo så syyykt gode ut.
kan eg laga d uten den johannesmelet?? eg har ikje d, å så bor eg i utlandet å vett ikkje kos eg ska få tag i d...
valleygirl sa for siden:
Soyaprotein:
I helsekostbutikker, blant annet. Kjøpte meg ny "bøtte" i dag. Multipower proteinpulver (med nøytral smak fordi jeg bruker den i pizzabunn.) Finnes også i noen sportsforretninger (for "byggeguttas" skyld:))
JBK:Et alternativ er Nestargel som fås kjøpt på apotek. Vet ikke hva johannesbrødkjernemel heter på engelsk, har lett litt, men ikke funnet det. Kanskje noen andre her vet?
xeena82 sa for siden:
du får også bestilt på nettet.. men det enkleste er å kjøpe på helsekost når man er i byen.. Soya protein pulver har bare 0,2 g karbo per 100 g, og det synes jeg er kjempebra til baking... hvis du leiter litt på bloggen i gamle innlegg så finner du bilde av proteinpulveret dær... ;) det jeg bruker i alle fall!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.