< Tilbake til oversikten

Benedictes reviderte Lapper... 0,4 g k pr 100 g

bofse sa for siden:

Nam nam de ser kjempe gode ut. Hvor kjøper du soya protein?

niomi sa for siden:

Må lage i morra! :)

xeena82 sa for siden:

kjøper proteinpulveret på helsekosten.. alle plasser hvor de selger "treningssupplementer" egentlig.. det jeg bruker er:

skinnyshepherd.blogspot.com/2008/08/mitt-mel-som-jeg-baker-med.html

jeg lagde de i dag! synes de er kjempegode!!!:D men jeg må mose dem (med : skinnyshepherd.blogspot.com/2008/06/bakemaskin-min.html ) så cottage cheesen "forsvinner"... Røra er helt jevn og fin (ingen klumper)... da blir det gode lapper!!

xeena82 sa for siden:

håper de faller i smak;) kjempegod med heistad syltetøy:D

Sense sa for siden:

Jeg har endelig fått tak i dette proteinpulveret fra Multipower. De har vært utsolgt over alt i lange tider :rolleyes:

Har ikke prøvd å bake noe med det enda, og lurer derfor på hvordan smaken blir... jeg har ketolyse bakemix som jeg har laget pannekaker av, men de var grusomme.... :o skikkelig ekkel sand/gummi/plastikk smak... dette var grunnen for at jeg ville prøve multipower -og disse lappene så veldig gode ut! men jeg gidder ikke prøve hvis pulveret gir samme smak som bakemixen..

xeena82 sa for siden:

jeg har ikke smakt ketolyse bakemiks så jeg vet ikke hva det smaker, men jeg liker nå mine lapper, ellers hadde jeg ikke lagt ut oppskriften... men alle har jo forskj smak. Steiker dem i melange og har natreen eller sukrin i røra, så de er både søte og har smørsmak. Steiker dem på ganske høy varme (på 7, ovnen har 9 "nivå/prikker")... så de får en fin steikeskorpe. har på heistad syltetøy av blåbær... og nyter det:) til og med samboeren min som ikke går på lavkarbo liker dem. Så du får nå se selv hva du synes.

ps. Det er viktig å få ut alle klumpene av cottage cheeesen... moser de med kjøkkenmaskinen min;)

Elanessë sa for siden:

Det har jeg også vært plaget med. Så nå har jeg lært - gå på runden og kikke etter det i god tid før jeg blir tom i den nåværende bøtta :p
Jeg syns forresten det smaker kjempegodt! Og jeg er skeptisk altså :p Kjenner faktisk ikke noe forskjell på det, enn fra det typiske melet jeg spiste før. Syns faktisk pannekakene mine nå er bedre enn før.

xeena82 sa for siden:

ja, jeg synes disse lappene er kjempegode.. :) (bruker cottage cheese i stedet for noe annet fordi det har så lite karbohydrater i seg. i ketolysebrødet til torkild bruker man jo mager kesam.. er mer karber i det...)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.