< Tilbake til oversikten

Ned to kilo alt!

Elvira sa for siden:

Jeg begynte for alvor med lavkarbo, uten å følge noen diett egentlig, for en uke siden. Jeg slanker meg egentlig ikke, men det er en positiv bieffekt må jeg innrømme. Jeg må bare prøve å se om det funker, for jeg sliter sånn med å få magen til å fungere.
Og jeg er så stolt! Jeg har ikke engang lyst på sjokolade når jeg er sulten og andre sitter og gumler rett foran meg!:D

Dette er vel bare vann jeg har mista nå, etter hva jeg leser meg frem til her på forumet. Men det er deilig, og jeg er superhappy! Prøver nye oppskrifter og storkoser meg med alt! (okei, noen av lappene jeg har prøvd var ikke noen kosemat akkurat...)

Ville bare dele hvor fornøyd og glad jeg er. lykkelig

Veggpryd sa for siden:

Wow! Bra! :)

Fungirl sa for siden:

Så flott da :)

LilleRosin sa for siden:

Så bra! Gratulerer så masse. :D

quebec sa for siden:

toppers :)

norwegiana sa for siden:

Kjempebra du deler denne erfaringen med oss, for den gjorde ihvertfall meg glad :)

Runegutt sa for siden:

Selv med vannfradrag, har du jo tapt deg en hel masse på ei uke.
Er direkte imponert.

Hvor lavkarbo spiser du?

Elvira sa for siden:

Hvor lavkarbo?
Hmm...Vet ikke. Jeg hverken måler eller teller karber.. Så sannelig om jeg vet..

Tone-G sa for siden:

Kan du ikke skrive opp en vanlig dagsmeny da?

Elvira sa for siden:

Frokost: frokostpannekaker (oppskrift fra forumet). Omelett av to egg og masse bacon.

lunsj: Løvbiff med masse ost pluss noen cherrytomater. et par karbonader med ost og majones.

Middag: 1,5 kyllingfilet fylt med ost, stekt i smør. Masse broccoli og blomkål. Rømme som dressing. Eller løvbiff med ost og masse grønnsaker (grønn paprika, spuash, løk og broccoli). Kyllinggryte med kokosmelk og karri. Pølsegryte med tomater og paprika.

kvelds: CC med litt syltetøy (sånn fra heistad) Noen skiver av en god ost. (port salut, feta, eller sånn)

Om det er helt etter oppskriften vet jeg ikke. Kanskje får jeg for lite av ditt eller datt. Men jeg jobber meg nå gjennom en masse oppskrifter og prøver meg frem.

arkine sa for siden:

ja dette går riktig veien 4 kilo ned på 12 dager

og fins ikke sulten 5 skiver bacon og et egg ,, råmett i lang tid gjør nesten vondt

scartz sa for siden:

Knallbra! :heia:

Jeg er i samme situasjoner. Følger ikke en spess diett, bare spiser lite karbohydrater. Når jeg har sett over kostholdet mitt per dag antar jeg det ligger på 15-20 karbo.

Spist lavkarbo nå i 5 dager, gått ned 2 kg!! sikkert bare vann, som tidligere nevnt, men GUD så kjekt! :D :D :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.