jeef-micro sa for siden:
Han skriver bok om kosthold til barn :D
jeef-micro sa for siden:
Han skriver bok om kosthold til barn :D
Trolljenta sa for siden:
Her er boken: Barn i balanse
Eirian sa for siden:
Det er glimrende!
Magga Dutti sa for siden:
Jeg skal bli mer bevisst på sukkerbruken og det hvite melet, men ungene mine skal ikke slutte med brød og poteter. Pastaen bytter vi til fullkornspasta.
Unger trenger mer karbohydrater enn voksne, men det trenger ikke alt sukkeret vi putter i de.
jeef-micro sa for siden:
Er sikkert derfor Fedon skriver en egen bok beregnet på barn :)
Eirian sa for siden:
De trenger ikke raske karber. Trege er fint.
Det var jo det jeg sa, poteter og brød, ikke sukker. :)
Eirian sa for siden:
Poteter er jo raske karber, og brød kan veldig fort være raske karber det og, spørs jo veldig på brødet.
Det er ikke bare sukker som er raske karber.
Javel og neivel.
Iset sa for siden:
Poteter er det ingen mennesker som trenger, heldigvis er ikke eldste særlig glad i det. Brød får hun, men kun grovt brød eller Lindbergbrød, og det er jo ikke akkurat noe Lindberg fraråder heller?
Denne boken høres glimrende ut!
Nille sa for siden:
Med verdens beste ernæringsfysiolog, Merete Hansen-Møllerud, på laget, skulle det bare mangle at det ikke ble en bra bok !
Jeg kjøper denne til barnabarna mine - og anbefaler den til ALLE som har barn !:)
Iset sa for siden:
Heia Merete! :heia:
Jeg skal også anbefale denne til alle. Jeg har faktisk ventet i årevis på en slik bok. Jeg har jo to barn men har alltid vært litt usikker på hvordan de skal spise når de begynner med fast føde. Men nå vet jeg jo ikke om boka tar for seg spedbarnsernæring da. Håper det. :)
Eirian sa for siden:
Joda, hvis du leser i linken over her så står det. Fra spedbarn til skolebarn.
Iset sa for siden:
Ah det overså jeg. Flott! Gleder meg til å lese den. :D
Anne sa for siden:
DET må bli en knallbok:) Løp og kjøp.
Grattis, Merete :klem:....hvis du kommer innom her:)
Georgine sa for siden:
Da er boken på vei til postkassen min :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.