Hadde en litt dum sprekk i går, hadde første dag i ny jobb og var superstressa. Er hos foreldrene mine uten all verdens utvalg i mat, så det ble ei lavkarbo-brødskive til frokost. Og da vi skulle lunsje etter møtet valgte mine kolleger et bakeri hvor de kun hadde brødvarer. Jeg spiste et grovt rundstykke, og to knekkebrød på vei hjem :kadetgaar
MEN - fra jeg kom hjem spiste jeg Ketolysemat(men var litt forsiktig med fettet). I kveld sjekka jeg stixen, og den er lys rosa. Tålte jeg så mye brød, eller har jeg kommet tilbake i ketose på bare en dag tror dere?
Hei! Enten tålte du det, eller så har ikke stixsen gjort utslag i dag, men uansett; IKKE TENK PÅ DET! Gjort er gjort og spist er spist! Du finner ut etterhvert hvor mange karber kroppen din tåler. Jeg for min del må under 20 om dagen for at vekta skal krype nedover, men kan spise opptil 80-100 og holde vekta stabil. Jeg har ikke mer enn 5-6 kilo til å gå ned, så jeg er ikke så veldig nøye lenger. Men prøver å holde meg til 15 om dagen. Men det skjer en dag innimellom at jeg bare ikke gidder eller klarer å la være å spise godteri, potetgull, kaker o.l. Men når jeg gjør det så er det gjort, og glemt igjen dagen etter og jeg bare fortsetter på lavkarbomat igjen.
Lykke til!
Jeg har hørt om dummere sprekker, du... ;)
Tror det viktigste er å ta seg kjapt inn igjen, og den klarte du jo fint. Det er fort gjort å tenke "nå er alt ødelagt" osv og så bare fortsette/falle tilbake til gamle vaner.
Fortsett videre, sannsynligvis har det ikke blitt store skaden.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.