< Tilbake til oversikten

Torkil P. Andersen sitt soya (ketolyse)brød

Smula sa for siden:

Hva med den.....?
Den nyeste oppskriften hans (eller naboens) ligger på oppskriftsforumet også. Der er det mye mer frø tilsatt. BARE proteinpulver i brødet hørtes ikke mye fristende ut...

xeena82 sa for siden:

Han har 2 forskj. typer brød i boka si. Jeg personlig synes dette brødet er godt, men det er jo opp til hver enkelt hvilket brød de vil spise:)

Smula sa for siden:

Er det ikke veldig tørt...? Jeg har bare prøvd å lage pizzabunn med ketolyseprodukter, men jeg hadde ikke veldig sansen der.

xeena82 sa for siden:

jeg bruker proteinpulver jeg har kjøpt på helsekosten. Multipower, power shake. Soya protein, nøytral smak. Jeg synes ikke brødet er tørt i alle fall.... :)

Ista sa for siden:

Var inne å titta på bildet du har lagt ut..Ser nesten ut som loff jo:D Så godt ut...

xeena82 sa for siden:

ja, det smaker temmelig likt loff også...så det stemmer....:) skal forsøke å ha 1/2-1 ts gjær i neste gang også... så kanskje det hever mer...

Ista sa for siden:

Spennede...Skal prøve å lage dette brødet neste gang.Må bare spise opp det jeg har :P Hold oss oppdatert på brød fronten da,godt å kunne variere...
Har lagt ut noen bilder selv på profilen min,glad i å lage mat selv..
Der har vi noe til felles gitt ;)

xeena82 sa for siden:

i shall do;)

skal sjekke ut profilen din med oppskrifter :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.