< Tilbake til oversikten

Leveringstid fra Ketolyse.no!

Ista sa for siden:

Er nesten fri for piller,bestilte nye i overigår.Lurte på hva deres erfaringer er med leveringstid?Skal til Svergie i dag som sagt,så jeg regner med det blir noen dager uten piller :eek: Vet det var dumt å bestille like før det var tomt,det skal jeg ikke gjøre en gang til...
Hva skjer nå når jeg får noen dager uten piller?Ødelegger det noe eller??:(

Fungirl sa for siden:

Kan ikke svare på om det ødelegger, men kan være lurt å kjøpe tilsvarende vitaminer i butikk så du ikke får mangel på noe.
Jeg bestilte 08.08.08 og fikk hentet det i går, kom til postkontoret 15.08.08 så litt over en uke tok det iallefall. Anbefaler deg å bestille noen uker før så er du iallefall på den sikre siden :)
Kose deg på tur til Sverige da:)

Lindabtn sa for siden:

Jeg hører snyss om at det er billigere med piller i Sverige enn å kjøpe dem i butikken. Men det er uansett billigst å kjøpe dem på ketolyse: Da er det også skreddersydd for kuren :)
Når jeg bestiller tar det max 3 dager før jeg får pakken :)

God tur :suss:

Ista sa for siden:

aaaa.....Så da kan jeg ikke forvente meg noen piller for over helgen da!!!Hmm...Skal jaggu se om jeg finner noe i Svergie altså.Blir dumt å gå uten åsså plutselig blir jeg "dårlig" eller noe....

Takk for det jenter....:D:D

Kamie sa for siden:

Jeg bestillte noe greier fra Ketolyse.no forrige Fredag og har fortsatt ikke fått noe i posten :confused:
Så må nok belage deg på litt ventetid :(

Gerd sa for siden:

Alle gangene jeg har bestilt har det tatt 2-3 dager :ja:

Men det har/er ferietid, så det kan være grunn til at det tar lenger tid :)

bærrgen sa for siden:

Jeg bestilte tirsdag (19/8) ettermiddag og onsdag (20/8) lå de i postkassen min :)

Fungirl sa for siden:

Ser nok ut til å variere veldig, gikk mye fortere første gang jeg besilte ennå nå, men det kommer nok :)

magdalena sa for siden:

Har tatt 3-4 dager,og jeg bor bak ryggen til Gud.Masse kriker og kroker posten må gjennom før den er her.

kokopeli sa for siden:

Står jo at de har problemer på siden da :)
At de har vært uten internett og sikkert derfor ikke fått gått igjennom bestilliger som vanlig.

Jeg bestilte full-startpakke 11.08 - sendte Torkill mail i går og fikk svar med det samme - pakken er vist på mitt postkontor, men ja har tatt litt tid.

Men skal ikke starte opp før 02.09 så da går det fint her ;)

Løvetann sa for siden:

Tror det var en drøy ukes leveringstid begge gangene jeg har bestilt.

Jeg kan ikke skjønne at noen få dager uten ketolysepiller kan være noen katastrofe? :confused: Jeg ville ikke giddet å kjøpe noen andre, i alle fall. Ikke bare for noen få dagers skyld.

"I verste fall går det helt fint", som det nettopp har vært sagt i en annen tråd her … :)

Riktig god tur til Sverige, da du!
:goodluck:

Konni1887 sa for siden:

Hei hei. Jeg er HELT fersk her (men gammel). Hvor bestiller jeg Ketolyse. Høres som det kan være noe for meg også.
Hilse gamla:eek:

xtra sa for siden:

Man får ikke mangelsykdommer på en uke eller to, så du kan ta det helt med ro. Jeg tar helt vanlige multivitamintabletter i stedet for tabletter fra ketolyse.no, har gjort det de siste 18 månedene, og er frisk og fin uten noen mangler verken her eller der :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.