Jeg er nå i min andre uke på ketolysekuren. Første uken gikk jeg ned 3kg, samt minket 3cm i livet. Magen ble samtidig mye mindre, ja nesten flat (jeg skiller jo på mage og liv) og jeg var kjempefornøyd. SÅ plutselig kom magen min tilbake :_oy: Jeg målte livet mitt i dag samt veide meg for å se om jeg hadde gått opp, og det hadde jeg ikke, tvert om gått ned ytterligere en kg siden lørdag, og 1 cm mindre i livet, men hva med magen, da?? Den er blitt like stor igjen som før jeg begynte enda jeg har vært veldig nøye med karbene mine, og jeg får mørkelilla på stixene.
Virgin Cocosa (som er den du vil ha ;)) får du på helsekosten, koster vel en 160-170kr for et glass som rommer en halv liter. Varer for evver. Kjøper kanskje hver annen mnd? Det anbefales å starte forsiktig, og jobbe seg opp til en ss eller tre per dag. Jeg har det ennå i kaffen ved frokosten. Nammi. Se også etter cocosasjokolade i oppskriftsforumet!
"sukkerfritt" gotteri som er søtet med matitol kan også sette i gang mye rart, brukes med omhu... Ikke noe å spise en pose av før kino, for å si det sånn...
Megvel har vel dekket det meste, ganske typisk i starten at magen streiker litt. Det kan også lett skje i forkant av menstruasjon at man blir litt oppblåst eller samler vann.
Jeg ville egentlig bare si at jeg lo litt i skjegget over Brukernavnet ditt :D
Tusen takk for svar!
Men jeg ser at mange tar litt i kaffen?!? Er det godt? Blir ikke det litt som å ta en liten smøklatt i kaffen? Og tar man litt sånn for å øke litt på fettinntaket, eller er det for andre grunner?
Drikker ikke kaffe eller tar cocosa, men det er en fin måte å få i seg mye fett på. Fett forbrenner fett vettu ;) Maaasse fett på ketolyse!!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.