Jeg begynte på kur med en gang jeg kom hjem fra ferie, før ferien veide jeg 86, i løpet av ferien spratt jeg opp til 91 (!).
Så starta jeg med ketolyse forrige tirsdag, da veide jeg 89. Torsdag forrige uke sto jeg på 87. Og der har jeg stått siden...
Mosjon er viktig, helt klart. Jeg har ikke fått noe ordentlig rutine på den enda, men trener litt sporadisk her og der. Var veldig flink i helga hvertfall:)
Får og i meg en del grønnsaker, spiser mye god salat.
Og jeg er i ketolyse, har sjekka daglig omtrent nå i begynnelsen, kom i ketolyse allerede første dag (var svakt, på den første fargen på testpinnen)
Er dette normalt?
Jeg er usikker på om jeg gjør noe feil, eller om jeg bare skal vente på at jeg skal gå ned igjen...
Ganske normalt. Men du kan allikevel se på om du har mye meieriprodukter i kosten, forsøk evt. å fjerne noe av det. Litt mindre fløte/ost kan gi utslag for noen. Drikker du nok vann? Får du i deg nok fett? Ser du sier du spiser nok grønnsaker, pass på at disse ikke bare er "tomme" grønnsaker som agurk og isbergsalat som omtrent kun er vann. Sto helt stille en ukes tid jeg og, men det løsnet av seg selv. Hold på som vanlig, eller prøv ut det overnevnte. Jeg økte vannmengden med 7 dl pr dag, og er nå oppe i 3 l pr dag, det hjalp hos meg:)
Jeg spiser nok litt mye rømme og fløte...
Men er jo redd for å ikke få i meg nok fett:S
Kanskje må kutte ned...
Jeg veit ikke. Har jo lest så mye om at man skulle føle seg så når man ikke spiste karbohydrater, men jeg føler meg egentlig bare ekkel.. Først var jeg veldig løs i magen, nå er den steinhard. Har lite energi, og føler meg bare rar..
Men jeg skal ikke gi opp, må holde ut og se om ting blir bedre:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.