< Tilbake til oversikten

3 i 1, mot slitasjegikt

Begod sa for siden:

Noen som vet hvor jeg får bestilt dette produktet: 3 i 1 (mot slitasjegikt)
Leste en artikkel om det i mat og helse , men nå finner jeg det ikke i igjen.

Fedonisten sa for siden:

Er det "3 for ledd" du mener? Det tilskuddet som inneholder glukosamin, kondritin og MSM?

Begod sa for siden:

Ja, og jeg fant det selv i går:eek: og har bestilt i dag.
TLF. 800 13 808 kr 899.- for 3 mnd forbruk.

Har du eller noen du kjenner erfaring med produktet?

Fedonisten sa for siden:

Har ikke egen erfaring - har bestilt det i dag jeg også! Da får vi vente å se da..... :)

guro sa for siden:

Hvorfor vil dere ta dette dette? Har dere gikt, leddproblemer eller smerter?

Fedonisten sa for siden:

Jeg har blitt anbefalt å teste det ut av R.S. på grunn av at jeg har betennelsestilstander i ledd/muskler med særdeles (åh - fint ord :) ) store smerter.

• og så lydig som jeg er, så....... Tjo-bing! Her RENNER penga ut til helse-Norge!!!

guro sa for siden:

Ok. MSMen er smertestillende har jeg forstått, men ikke hvordan. Lykket til, håper de gjør deg godt. Så du hadde begynt med 3 brabaskoer også. Tilsvarende grunn?

Fedonisten sa for siden:

Dosering på Barbasko har jeg testet ut hos en naturterapeut som jobber med bioresonans. Skal teste igjen om en stund - for blir jo fattig-lens av alle disse kosttilskuddene i disse dosene da!

Gikk ned til 2 og så 1 av Barbasko for en tid tilbake - men har økt igjen. Merker at jeg blir mindre trøtt og sliten ved å øke dosen..... :)

Begod sa for siden:

Slitasjegikt. stadig betennelse i nederste ledde på "slikkepott".

Kristian sa for siden:

Er det pekefingeren du mener. Har selv en hofte som er litt ubehagelig så jeg vurderer å ta ett tilskudd med glukosamin, men jeg skal ikke ha smertestillende for vondt er det ikke og smertestillende skal en jo ikke ta før en er nødt. Noen som vet hvor en kan få tak i glukosamin uten at en må besøke legen først.

Begod sa for siden:

TLF. 800 13 808 kr 899.- for 3 mnd forbruk.

Bestilte 3 for ledd på det nummret, regninga lå i pakken.

Utrolig effektivt , har ikke smerer lenger ( untatt under trening/ belastning , men smerten er redusert).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.