Hei, holder til inne på Ketolysekuren-forumet, men har ikke vært her inne så mye. Har begynt å trene nå, etter diett-oppstart og barseltid (minsten er drøye to mnd), og en kollega av meg (jeg er treningsveileder og sykkelinstruktør), ville jeg skulle være hans PT-prøvekanin. Han var ferdig utdannet PT i sommer :)
Fytti katta - det er effektivt! Nå kan det hende det kjennes enda mer, sånn "etter-svangerskaps-form"-messig, og på lavkarbodiett har man kanskje ikke alltid like mye å gutse med, men jeg føler det går fint. Men du og du, det er stor forskjell på å trene alene, og å ha en som pusher HELE veien.. Blir ikke noe pusetrening nå lenger nei..:o
Personlig trener er nok den mer vanlige termen;) Hvis man vil ha en kickstart på treningslivet vil jeg anbefale alle å grave litt i lommeboken, for dette hever garantert treningen til et nytt nivå.
tsk tsk tsk??? Neeeeii...det blir jo "tiske og hviske"-lyd det... Jeg måtte spørre mannen min her nå, hvordan en sånn lyd skulle skrives, for jeg skjønner jo hva du mener. Han foreslår tz-i (med veldig liten i-lyd), men jeg er ikke enig i det heller jeg da...hm..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.