SKULLE under 74 kg denne uka, og klarte det! Såviiiiiidt...hehe...73,9 nå :) Men mensen får ta noe av skylda, ser ut som at jeg er "lettpåvirkelig" av hormoner, gikk opp over 1 kg i løpet av uka, men har gått ned igjen den, og 0,6 kg til så jeg er kjempefornøyd. Gjør alt som jeg har gjort, ingen utskeielser, men drikker enda mer vann. Ser ut som det virker det og. Og hele 4 cm mindre rundt magen - på samme uke! :eek:
Hallo,og gratulerer!!!Eg synest det er så flott at du klarer det så bra.Som du ser i innlegget eg har lagt til,så svinger vekta sånn hos meg.bestemte meg for å ikkje være for utolmodig denne gangen,men det er litt frustrerende når vekta svinger sånn.Men no trener eg ein god del,og er aktiv utenom og,pluss at det er vel mensen som holder på væska no.Men er det noko spesielt du merker stagnerer/auker vekttapet???:rolleyes::rolleyes:
Jeg følger egentlig bare det jeg har lest om stagnasjon i vekttapet fra boka. Prøver å drikke mer vann, få i meg litt mer fett, eller litt mer grønt. Men ellers holder jeg bare på som vanlig. Syns det er en enkel kur å følge. Nå er jeg oppe i 3 l vann pr dag, og da "løsner det" liksom igjen. Men nå er mensenuka over også, så kan godt hende det ga utslag som svingte så veldig. Merker du at du gjør noe spesielt som gjør at vekta svinger? Jeg trener mye jeg og, men det har bare positiv effekt hos meg ser det ut til.
så flink du har vært!! jeg håper også det er mensen som gjorde at det stoppet opp hos meg nå denne uken+helgen. kom ikke på at det kunnevære det.. får håpe:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.