Nå har jeg vært og titta inne på sidene til dialife. Myyyyyye godt der gitt:p...ble litt som en unge i lekebutikken.. Men, det blir jo ganske dyrt om man skal bestille derfra. Finnes det noen sånne nettbutikker eventuelt butikker i Norge?
De er helt utsolgt i Norge, men det er faktisk billigere å bestille fra www.netrition.com, enn fra dialife
Jeg fikk 4 pk mama lupes og 4 pk pitabrød for knappe 140 kr.... men så er det litt frakt, men fortsatt billigere for man får mer for penga :heia:
Betalte litt over 60 dollar for hele greia (Litt over 300) :)
Jeg bestiller helst fra www.lavkarbopikene.no, men de er utsolgt for pitabrød og tortillas nå, men de har sagt de jobber med å få det inn igjen så det er nok rett rundt hjørnet. :)
Nope, jeg har bestilt masse derfra, fikk nylig en stoor pakke. :D Og så er jo butikken norsk, slik at man slipper toll og greier. Og jo flere som handler der, jo flere varer får de inn og de kan ha flere tilbud osv, så jeg handler mest der. :)
Selvfølgelig. Men jeg tenker som så at når en butikk er nyoppstartet er det ofte litt dyrt, men etterhvert som flere og flere handler der blir det billigere, så jeg prøver å kjøpe alt jeg kan der. Tortillas og endel barer og sånt må jeg jo ta fra utlandet foreløpig, men etterhvert kommer jeg til å ta det hos LKP også. :)
Man får det i vert fall kjappere levert fra Norge, men fikk jo aldri et ordentlig svar om når de fikk de inn igjen, så da var jeg bare litt føre var, jeg vil ha dem NÅ!!! :p Men kommer garantert til å kjøpe derfra når de får inn igjen :ja:
Den er lovlig de dagene du vil kose deg med litt ekstra god mat. Pasta er ikke noe jeg ville valgt mange dager i uka. Sammen med pastasaus utgjør dette ganske mye karber.
Men fy fela hvor digg den er :ja: Er absolutt å anbefale :sikle:
Den pastaen er litt omdiskutert. Var noen som skrev et sted at den hadde samme innvirkningen på blodsukkeret som vanlig pasta. Jeg hadde droppa den.. Hvertfall i nedgangsfasen.
Tror ikke det er individuelt om noe har innvirkning på blodsukkeret eller ei.
Men det er ikke noe som er bekrefta da.
Uansett så er det for mye karber i dem for noen på ketolyse.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.