< Tilbake til oversikten

Au, au, au! (Vondt i magen - kan det være kuren?)

matitt sa for siden:

Nå har jeg hatt utrolig vondt i magen i noen dager, klarer ikke heelt å plassere smerten, mulig det er i tarmsystemet. Jeg har en følelse av at dette har kommet pga kuren. Det er skikkelig ubehagelig, og jeg er fristet til å ta en brødskive for å se om det hjelper! :( Noen som har opplevd dette?

snowqueen sa for siden:

Hmm.. merkelig.. Har også vondt i magen, er kvalm, blir svimmel, fra tid til annen, men ikke i den grad..
Har du spist mye fett i det siste?

matitt sa for siden:

Nei, ikke spist mye fett...Bare kylling, salat, kjøttdeig, ost, litt bacon, litt sukkerfri sjokolade..

Megvel sa for siden:

Cavalier med maltose? DER er synderen!

matitt sa for siden:

Njjaa. det tror jeg ikke, den har jeg da spist mye av før :) Får mye LUFT av den ja, men ikke smerter,,,Og denne smerten har vart i 3 dager nå! Kan jo være noe mer alvorlig, best å ta en tur til legen om det ikke blir bedre :)

Tone-G sa for siden:

Hva med å drikke masse vann? Kan hende det hjelper.. Hvor sitter smerten? Gerd rådet meg til å drikke vann, for jeg hadde så vondt i nyrene i en periode..

VANN VANN VANN! :ja:

Megvel sa for siden:

Du spiser vel mer enn

matitt sa for siden:

Joda, og cottage cheese med Splenda (Kanskje DET er synderen?), egg, fetaost, blomkål...alle de "vanlige " tingene...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.