< Tilbake til oversikten

Dette er vel ikke riktig? Så fort?

~Rosa Skydått~ sa for siden:

Jeg kom hjem fra br.reise på onsdag. I en uke har jeg da spist masse poteter, pomfritt og brød. OG sjokolade! På onsdag begynte jeg med en gang å spise karbofri mat igjen, bortsett fraat jeg spiste sjokolade. Fortsatte slik på torsdag og fredag, og i dag har jeg hatt mine først hel karbofrie dag. Men jeg merket det med en gang allerede i går. Jeg var noe svimmel, og i dag har energien tatt seg godt opp. Magen er også helt fint, noe den IKKE har vært når jeg har spist all den junk fooden! Men nå, så tisset jeg på en stix, og den var rosa! :confused: hæ? Jeg har jo bare holdt på i 24 timer, kan jeg gå inn i ketose igjen så fort! Isåfall, all ære til deg Torkil, dette er jo bare.... nei, det må være feil!

tørre litt å være glad men ikke helt enda

24 timer?

Megvel sa for siden:

Joda, det kan gå så fort!

Fungirl sa for siden:

Men til flere "sprekker" man har til lengre tid tar det å komme i ketose igjen. Er iallefall det alle her sier som har erfaring med dette. :)

Elastica sa for siden:

Jeg hadde utslag på stixen samme ettermiddag som jeg startet på ketolyse. Altså kun 9 timer etter at jeg sto opp. :-)

Fungirl sa for siden:

Huske å teste sticken på kvelden, 2 timer etter siste måltid for å være helt sikker :)

~Rosa Skydått~ sa for siden:

Da har jeg gjort det riktig.

Men sist jeg hadde et uhell og spiste en middag med karbo i (visste det ikke da) så tok det 7 dager, og denne gangen 24 timer.

Nå har jeg ingen fler planer om å skeie ut lenger, så jeg får bare se hvor lenge jeg holder ut.

Men hvis man ikke skal være på det lenger enn 6 måneder, er det noe man kan merke på kroppen at man bør ta seg en pause?

Fungirl sa for siden:

Jeg har vært på ketolyse siden 20.mai, ikke så altfor lenge, men jeg gikk til legen før jeg begynte og fikk testet alt, så tok jeg nye prøver for ca 2 uker siden. Bare for å vite at alt er i orden. Skal holde på frem til jul nå, liten pause mens jeg skal operere mandlene i september, men ellers holder jeg på frem til omtrent julaften, tar en pause akkurat juleuka og starter opp i januar igjen. Trives veldig godt på ketolyse og har fremdeles mange kg igjen. Så hvis alle prøver er fine til jul skal jeg bare kjøre på :)
Har ikke tenkt å sprekke totalt i jula, men unne meg litt julekos av ting man bare får tak i på den tiden av året :)
Hvis du merker at allmentilstanden din ikke er bra, bør du undersøke om det kan ha noe med kuren å gjøre. Men har igrunn ikke hørt om noen som har stoppet pga helseplager.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.