< Tilbake til oversikten

Pålegg

Kamie sa for siden:

Lurer litt på hva dere bruker som pålegg?

Jeg skal starte på Ketolyse nå og driver å skriver en handleliste, men jeg står helt fast på pålegget :(

hjelp

niomi sa for siden:

Rekesalat, reker i majones, ost - alle slag, unntatt geitost og brunost:p, røkt laks, spekeskinke, kokt skinke, leverpostei, majones, kokt egg var det jeg kom på just nu.

majama sa for siden:

makrell i tomat, brie, norvegia, jarlsberg, Lerum syltøy uten sukker, fenalår, ridderost, port salut, tunfisk og majones, avocado, salami, fårepølse

Trolljenta sa for siden:

For det meste jarlsbergost, prior røkt kalkunpålegg og egg.

Kamie sa for siden:

Takker og bukker for svar :)
Da blei lista litt lengere med mere utvalg ^^ yey

kospe sa for siden:

Mange gode tips til pålegg her! :) Men jeg lurer bare litt... Dere som følger ketolyse,spiser dere brød? jeg spiser lavkarbo,men spiser en tynn skive "fedonbrød" om dagen... nysgjerrig på om dere som følger ketolyse kan spise brød og allikavel være i ketose? Er nybegynner og uvitende... :o

Kamie sa for siden:

Er ganske grønn selv her, men etter det jeg har fått med meg så baker man ett slik ketolysevennlig brød, eller man lager lapper/pannekaker/tortillas som man kan spise som brød :)

nattfrue sa for siden:

Vanlig brød går ikke. Men det er noen oppskrifter på brød med veldig lavt karboinnhold i oppskriftsforumet her :)

kospe sa for siden:

Ja,jeg skjønner ;) Må prøve ut noen oppskrifter på div. lavkarbo "bakverk"... ser det er mye å velge i :)

Elanessë sa for siden:

Salater som f.eks "egg og bacon-salat" - tror den er ifra Denja. Ellers alt av egg. Kokt, stekt og eggerøre er kjempegodt!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.