Er det mulig å komme i ketose etter 2 dager? Jeg testa nemlig positivt nå....
Kan det skje om stixene er for gamle? At alle blir positive eller noe....?
Mener bestemt at de ikke er over 6 mnd, men 100% sikker er jeg ikke...
Synes kanskje det gikk litt fort...:confused:
Er det? Ojj:heia:
Testen va faktisk akkurat det jeg trengte i dag:)
Hodepine og tung i hele kroppen.
"minime" på venstre skulder mente bestemt at jeg måtte spise etter eller annet godt...det er jo tross alt fredag..
Heldigvis tok høyre skulder ansvar og fikk meg på bedre tanker:D
(okei..hvor weird må jeg oppfattes nå...:rolleyes:)
Dette blir nok en tung kveld, hvor mye av fokuset mitt vil være på alt "jeg går glipp av av sukker". Hjemme alene til og med...noe som før har betydd masse trøstenam... blir vel til at jeg henger her store deler av kvelden, tenker jeg:rolleyes:
Men, vet at i morgen blir det bedre. Bare så innmari tøft de første par dagene.
hehe, er alene hjemme i kveld jeg også....
Vanskelig å holde seg unna sukker, men da går jeg meg bare en tur eller noe sånt. Det gjør at jeg ikke tenker så mye på hva jeg har lyst på.
Hvis ikke pusser jeg bare tenna og går å legger meg :lol:
Jeg pleier å lage lavkarbomat når jeg har "for mye" fritid, he, he.
Da setter jeg i gang med brødbakst, lager pizzabunner, sjekker ut kakeoppskrifter osv.
Jeg smaker på litt og så fryser jeg det ned.
Gå en laaang tur, kos deg med en bok, ring en venn eller sitt her inne ;).
EEeelsker å gå tur, men får dessverre ikke gjort det i kveld. Har 2 prinsesser som ligger og sover:)
Har spist litt brie nå da, og det hjalp veldig. Tenkte jeg skulle koke meg en kopp te etterpå og se på homsepatruljen:cool:
Alle oppskriftene finner jeg her inne under "oppskrifter".
Sitter og leser hva de andre synes om resultatet og får med meg tips osv.
Det er jo bare så bra :D dette forumet!!
For tiden går det mye i lunch-lapper som jeg eksperimenterer litt med - kjempegodt og så enkelt :)
Men, de lunsjlappene...har hørt de smaker mest egg..og er ikke så veldig glad i smaken av egg...har jo heller ikke prøvd da men..:flau:
Har du funnet noen som smaker litt annet?
Nei, de smaker nok litt egg, men ikke så mye, synes jeg.
Jeg bruker tre egg i stedet for fire, putter oppi ca 0,5 til 1 dl vann pluss litt ekstra olje.
Så har jeg litt kruskakli og sesamfrø i røren.
Jeg tar også mye chillipepper og oregano/timian oppi. Da er det kjempegodt med salatblad, majones, agurk og ost oppå.
Merker ikke så mye til eggesmaken når man bruker mye krydder ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.