Lindis sa for siden:
ser inne i tråden der jeg har presentert meg der står det en grønn "hake" der det stå "du abonerer på denne tråden"
Hva betyr det?Står ikke ved de andre ser jeg????
Lindis sa for siden:
ser inne i tråden der jeg har presentert meg der står det en grønn "hake" der det stå "du abonerer på denne tråden"
Hva betyr det?Står ikke ved de andre ser jeg????
nattfrue sa for siden:
Hvis du har startet en tråd eller svart på et innlegg, abonnerer du på trådene (skjer automatisk). Det betyr at du enkelt kan finne dem igjen ved å for eksempel trykke på "Kontrollpanel" i menyen - eller bare ved å se den grønne haken i oversikten over uleste innlegg. Det er et greit verktøy for å kunne følge med i tråder der du er interessert i det som foregår.
Lindis sa for siden:
Så altså:de trådene jeg har vært aktiv i ,der er den haken?Er det bare jeg som da ser "min" hake om du skjønner?
nattfrue sa for siden:
Ja - og ja :) Hvis du ikke vil følge tråden mer, kan du avslutte abonnementet enkelt ved å trykke på linken "avslutt abonnement" i kontrollpanelet.
Lindis sa for siden:
Ok,takk for hjelpen;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.