Ista sa for siden:
Har det sånn hver gang..Vekta går faktisk noen hundre gram opp også!!Litt frustrerende.Så går det nedover igjen,for så å stoppe opp..Vente en uke..Så går det ned igjen...Flere som har det sånn???:confused:
Ista sa for siden:
Har det sånn hver gang..Vekta går faktisk noen hundre gram opp også!!Litt frustrerende.Så går det nedover igjen,for så å stoppe opp..Vente en uke..Så går det ned igjen...Flere som har det sånn???:confused:
MorStine sa for siden:
Jepp helt vanlig. For meg har det vært sånn både ved mens og el. Kroppen niholder på vannet de første dagene for så å slippe det igjen.
Ista sa for siden:
Så pass!!!Har vært lyyynede forsiktig ved disse tider..Kjempe redd for å legge på meg eller ramle ut av ketosen...Problemet er jo at man blir litt fysen når det er di dagene i mnd..Lett for å drikke litt mye pepsi max eller litt for mye av det gode (Ketolyse vennlige godis altså!!)
MorStine sa for siden:
Ja, kjenner til den, men som regel sitter det mest i hodet. Klarer man å venne seg av med den "vanen" eller "myten" som noen kaller det, så tar det ikke lange stunden før det suget opphører. Jeg har aldri sug i større grad enn ellers på disse tidspunktene i syklusen lenger. Du legger ikke på deg eller går ut av ketose, det er bare vann som samler seg i kroppen. Det forsvinner igjen etter ett par dager. La være å veie deg i disse dagene... Og spi normalt og ketogent, ta tablettene og drikk masse kaldt vann!
Lykke til!:klem:
wollafruen sa for siden:
Ååh, denne var det godt jeg så, for jeg har hatt "jordbæruke" siden mandag, og gått OPP 0,9 kg og ikke skjønt bæret!!.. Ikke gjort noe som helst annerledes enn jeg pleier, men da har jeg jo fått et mulig svar på hvorfor. :) Da holder jeg det gående som vanlig.
Nille sa for siden:
Det er helt normalt. Noen har det sånn rundt eggløsningstid også.
Vekttap er i det hele tatt veldig påvirket av hormoner !
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.