< Tilbake til oversikten

Jeg går inni Fase 3 nå ...

Mrs. Big sa for siden:

En ting jeg lurer på. Vi er jo i Ketolyse nå, betyr det at vi kan spise mat fra Ketolyse-kuren? Det er jo så mange gode oppskrifter her inne, men kan vi bruke dem? Begynner å bli rimelig lei av kyllingfilet, fisk og rent kjøtt. Tørr ikke å gjøre noe annet med det enn å hive det på grillen, så det blir ikke noe variasjon.....:(Noen som vet?

Vibeke-67 sa for siden:

Jeg gjør jo i alle fall det - men jeg følger ikke ed slavisk, man kan heller kalle det en form for Vibekediett sterkt inspirert av ed, lindberg med innslag av ketolyse.

velkommen i fase 3, godt å være her!

Mrs. Big sa for siden:

Takk for svar, men jeg tok nok gleden litt på forskudd:o Da jeg kom til legen i dag, sa hun at hun ville holde meg i fase 2 i 1mnd til. ...Altså 2 måneder i fase 2. Og jeg som hadde begynt å planlegge middagene mine framover

Vibeke-67 sa for siden:

Sikkert like greit. man går ikke ned i rasende tempo i fase 3.... i alle fall ikke jeg. en kilo i måneden... Oh yea. Men ned er ned

Mrs. Big sa for siden:

Ja, jeg er igrunne nikke helt klar for at det skal stoppe opp ennå, så er fornøyd med det.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.