< Tilbake til oversikten

Trist og lei i dag

veslejentadi sa for siden:

Hei alle!

Jeg har nå prøvd å være postiv og glad, er jo på dette forumet for å få støtte i en kjei tid.

Jeg svarer så godt jeg kan på tråder, prøver å støtte, melder meg på treff osv.

Ingen tilbakemeldinger får jeg? Har spurt om å være venner med noen, helt stille....

Ingen respons på at jeg har meldt meg på treffet i Oslo.
Vurderer å melde meg ut jeg altså..
:confused:

Linn H sa for siden:

Næmmen slik skal det ikke være!!! Jeg vil gjerne være venn med deg og ser frem til å treffe deg den 5!

:klem:

Pearl sa for siden:

Jeg vil også gjerne være venn med deg.

Tusen takk jenter! Nå ble jeg glad!!!

Jeg mistenker noen ganger at det kan være sjalusi ute å gå når man går ned i vekt.. I tillegg er det lite mannfolk her inne, kan vi ikke prøve å få inn flere da? Hehe...:p:p

Kommer dere på treffet?? Skal bli kult...

Etterlyser fremdeles drinkoppskrifter fra Ignite.......:eek::eek:

Aline sa for siden:

Mange her som går ned i vekt, så sjalusi over det er det nok neppe :)
Vi sees den 5.

Det er også flere her inne som ikke bruker vennelistene, så ikke tenk på det :)

Mosepjusk sa for siden:

Du har ikke spurt meg, hehe! Da får jeg spørre deg da :)
Sees vel på treffet 5. september!?

Hehe, men tror kanskje det er litt sjalusi rundt Ignite? Han virker jo rimelig populær må jeg si.... :p

Megvel sa for siden:

Hehe. Han har lang fartstid her og er bare kos'li vel.

Dette forumet er hands down det mest koselige jeg noen gang har fartet i. Det krever av og til litt innsats å få opp en fast følge til journal. Men med en del lesing, kommentarer og spørsmål i andre sine journaler og sånt så blir det fort noen man henger med her inne! Noen er heldige og tar av på andre innlegg, andre kommer ikke i gang før etter noen uker. Det hjelper ofte å ha link til journalen din i signaturen, man er jo lat og da slipper man lete...

Fungirl sa for siden:

Jeg la deg faktisk til i går som venn jeg da :) Så jeg vil være venn med deg :)

Fungirl sa for siden:

Det klarte eg ikkje, men legger deg til nå iallefall :)

Mosepjusk sa for siden:

:eek:

Linn H sa for siden:

Hvorfor skulle det være sjalusi om han?
Tror ikke vi skal gjøre lavkarbo.no om til et sjekkested og heller fokusere på å støtte hverandre med matråd og andre råd når folk har behov for det.
De stakkers guttene som er her inne tror jeg setter pris på at det ikke blir så mye fokus på dem siden de faktisk er her inne pga. råd og samhold når det kommer til vektnedgang/kosthold de også.

Nille sa for siden:

Jeg forstår hvordan du føler det veslejenta.
[color=#800080][/color]
MEN - nå MÅ du la dette du tenker/føler rundt Ignite/menn her inne ligge. Vær så snill. Dette har vi diskutert før. Dette er ikke et sjekkested/sted for flørt og det finnes absolutt ingen sjalusi, hverken rundt ham eller rundt vekttap. [color=purple][/color]
Du er den eneste som i det hele tatt nevner ordet.
[color=purple][/color]
Og som Aline sier er det mange som ikke bruker vennelister i det hele tatt.
[color=#800080][/color]
Tror du vil føle det mye bedre om du slapper litt av !

karb-addict sa for siden:

Haha! Si meg NÅR var det mannfolk ikke likte fokus om seg selv? Ignite virker som en sporty og kjekk kar så tror han bare synes det er koselig at Veslejentadi og Distrea kniver litt om han ;)

Er veldig lite teknisk, men skal prøve å legge ut bilder, journal etc. etterhvert siden jeg nå har "spionert" oig stjplet deilige oppskrifter siden april. Er litt mer den sjenerte typen, men synes det er herlig at noen finner vennskap her!

Klem

Nille sa for siden:

Nei, det syns han faktisk ikke, og det har han gitt klar beskjed om også, - da det gikk over alle grenser forrige gang !
Det syns jeg skal respekteres.

Som sagt er det ikke første gangen dette diskuteres.

Vel, i tråden Ignite tenner fettbålet, vil jeg nok kanskje si det er litt flørting på gang ja! Litt som Joey i Friends, jeg sier bare; How you doin'??

Uansett, det er da bare smigrende for han at han er så populær da! Kvinnsa ligger jo langflate!

Uansett, karb-addict, kult med journal, det tror jeg jeg også skal gjøre!

Håper vi kan støtte hverandre fremover, en herlig gjeng her inne!

Jeg nevner i fleng, Distrea, Photoscruba, Ignite, MorStine, Hyper osv osv, toppen folk!!

Hit er ALLE velkomne! Spør meg gjerne til råds, har vært en stund i gamet..

Nille sa for siden:

Det er ikke helt hva andre ser det som Veslejenta.

Men nå har uansett jeg som admin. bedt deg pent om å ikke gjøre mer ut av det, og tone ned litt. Vil sette stor pris på om du kan gjøre akkurat det, da blir det så mye koseligere for alle.

Dette ER et flott forum, og vi støtter hverandre der vi kan. En av grunnene til at det ER så bra her inne er at vi prøver så godt vi kan å respektere hverandres følelser og ønsker.

ADMIN

Paradis-Oscar sa for siden:

1. Hvis ikke dette er en spøk, så spiser jeg hatten min...

2. Gurimalla så tålmodige og greie dere er her inne, det tar jeg av meg hatten for! :heia:
    (før jeg spiser den :D)

Hei oskar!

det er fler smo har trodd at jeg spøker, og jeg skjønner ikke helt dette? Hva er det du syns er så rart??

Jeg prøver å være snill hyggelig og ei toppen-jente, intet annet.

klem til deg, om du vil ha?

uansett er jeg lykkeligt gift med gubbelure min, så jeg flirter ikke med noen, bare registrerer at det skjer osv.

chili sa for siden:

Har du en journal eller blogg?
Det er vel den enkleste måten å bli kjent med folk her på forumet, få oversikt over hva du spiser, få råd, oppmuntring o.l. :)

Takk for støtte Nellie!

Skal du på treffet??

nellie sa for siden:

njaaa, skeptisk. ikke helt sikkert=)

MorStine sa for siden:

Det blir bare en gjentagelse av hva jeg har skrevet før og litt kopi av hva Nille skriver. Dette er ikke ett sjekkefoum og folk ble nok litt skremt av hvordan du presenterte deg på da du meldte deg inn i forumet på vårparten.

Nå håper jeg blir roligere og mer balansert rundt deg. Både for din egen skyld og for forumet sin del. Vi er her av en grunn alle sammen, å få en bedre hverdag med endring i kosten. Ikke for å flørte og nødvendigvis ikke for å få en stor vennegjeng. Får man venner her så er jo det seff en bonus og bare hyggeldig. Men for veldig mange kan dette føles litt intenst og skremmende.

Velkommen tilbake og lykke til med en ny start:klem:

Og gratulerer med flott nedgang selvfølgelig!

Ses den 5.

Hva skjer egentlig? SKjønner mindre og mindre jeg..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.