Jeg mistenker noen ganger at det kan være sjalusi ute å gå når man går ned i vekt.. I tillegg er det lite mannfolk her inne, kan vi ikke prøve å få inn flere da? Hehe...:p:p
Kommer dere på treffet?? Skal bli kult...
Etterlyser fremdeles drinkoppskrifter fra Ignite.......:eek::eek:
Hehe. Han har lang fartstid her og er bare kos'li vel.
Dette forumet er hands down det mest koselige jeg noen gang har fartet i. Det krever av og til litt innsats å få opp en fast følge til journal. Men med en del lesing, kommentarer og spørsmål i andre sine journaler og sånt så blir det fort noen man henger med her inne! Noen er heldige og tar av på andre innlegg, andre kommer ikke i gang før etter noen uker. Det hjelper ofte å ha link til journalen din i signaturen, man er jo lat og da slipper man lete...
Hvorfor skulle det være sjalusi om han?
Tror ikke vi skal gjøre lavkarbo.no om til et sjekkested og heller fokusere på å støtte hverandre med matråd og andre råd når folk har behov for det.
De stakkers guttene som er her inne tror jeg setter pris på at det ikke blir så mye fokus på dem siden de faktisk er her inne pga. råd og samhold når det kommer til vektnedgang/kosthold de også.
Jeg forstår hvordan du føler det veslejenta.
[color=#800080][/color] MEN - nå MÅ du la dette du tenker/føler rundt Ignite/menn her inne ligge. Vær så snill. Dette har vi diskutert før. Dette er ikke et sjekkested/sted for flørt og det finnes absolutt ingen sjalusi, hverken rundt ham eller rundt vekttap. [color=purple][/color]
Du er den eneste som i det hele tatt nevner ordet.
[color=purple][/color]
Og som Aline sier er det mange som ikke bruker vennelister i det hele tatt.
[color=#800080][/color]
Tror du vil føle det mye bedre om du slapper litt av !
Haha! Si meg NÅR var det mannfolk ikke likte fokus om seg selv? Ignite virker som en sporty og kjekk kar så tror han bare synes det er koselig at Veslejentadi og Distrea kniver litt om han ;)
Er veldig lite teknisk, men skal prøve å legge ut bilder, journal etc. etterhvert siden jeg nå har "spionert" oig stjplet deilige oppskrifter siden april. Er litt mer den sjenerte typen, men synes det er herlig at noen finner vennskap her!
Nei, det syns han faktisk ikke, og det har han gitt klar beskjed om også, - da det gikk over alle grenser forrige gang !
Det syns jeg skal respekteres.
Som sagt er det ikke første gangen dette diskuteres.
Det er ikke helt hva andre ser det som Veslejenta.
Men nå har uansett jeg som admin. bedt deg pent om å ikke gjøre mer ut av det, og tone ned litt. Vil sette stor pris på om du kan gjøre akkurat det, da blir det så mye koseligere for alle.
Dette ER et flott forum, og vi støtter hverandre der vi kan. En av grunnene til at det ER så bra her inne er at vi prøver så godt vi kan å respektere hverandres følelser og ønsker.
ADMIN
Har du en journal eller blogg?
Det er vel den enkleste måten å bli kjent med folk her på forumet, få oversikt over hva du spiser, få råd, oppmuntring o.l. :)
Det blir bare en gjentagelse av hva jeg har skrevet før og litt kopi av hva Nille skriver. Dette er ikke ett sjekkefoum og folk ble nok litt skremt av hvordan du presenterte deg på da du meldte deg inn i forumet på vårparten.
Nå håper jeg blir roligere og mer balansert rundt deg. Både for din egen skyld og for forumet sin del. Vi er her av en grunn alle sammen, å få en bedre hverdag med endring i kosten. Ikke for å flørte og nødvendigvis ikke for å få en stor vennegjeng. Får man venner her så er jo det seff en bonus og bare hyggeldig. Men for veldig mange kan dette føles litt intenst og skremmende.
Velkommen tilbake og lykke til med en ny start:klem:
Hva skjer egentlig? SKjønner mindre og mindre jeg..
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.