Heisann:)
Jeg lurer på å begynne på Fedon snart,har gått på ketolyse i fire mnd,men har hatt dårlig vektnedgang og er sikkelig matlei nå:rolleyes:
Skal melde meg inn i treningsstudio i morgen da:D
Var inne på nettbutikken til Fedon å kikket litt,lurer på å kjøpe en av bøkene hans,noen som annbefaler en god bok for en nybegynner på fedon kosthold?
Så lurte jeg på om det er lov å spise smootie laget av bær på Fedon?
Jeg er ikke fettlei jeg :o synes det eeeer så godt med smør, men Fedon kommer etterhvert for meg og for jeg savner variasjon i maten!!! Men ikke før jeg har gått ned en 14 kilo til da.....
Ikke jeg heller :o Så det blir den vanskeligste utfordringen for meg... å ikke spise like mye fett som jeg liker/er vant til nå. Men veid opp med det at jeg føler det blir litt mer variert og ikke så strengt, så tror jeg nok det blir verdt det :ja:
Jeg tror jeg blir å starte så snart jeg får kloa i boka og får lest den... Var overalt her i byen igår for å kjøpe den, men ingen som hadde den inne :(
Lenge siden jeg har vert her nå:DFinner ikke boken jeg heller,virker som om det er ingen som har Fedon bøker lenger?:rolleyes:Får bestille på nettet:)
Men,iallefall,jeg kooooser meg med Fedon mat:) Har ikke veid meg på leeeenge,men kroppen føles bedre. Har vert litt uforsiktig med maten i det siste,syndet litt for mye med "lovlige" ting:) Men i morgen skal jeg finne frem trenings skoene og dra meg på trenings studio,gleder meg:D
Ellers så har han kommet med en ny, lettfattelig bok basert på den første boka, se her.
Også boka Barn i Balanse kan være kjekk for de med barn, for da blir fokuset på hele familien, og det skader jo sjelden... :p Oppskrifter og tips også for voksne der.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.