< Tilbake til oversikten

Litt Fedon-spørsmål

lykkeliten sa for siden:

Heisann:)
Jeg lurer på å begynne på Fedon snart,har gått på ketolyse i fire mnd,men har hatt dårlig vektnedgang og er sikkelig matlei nå:rolleyes:
Skal melde meg inn i treningsstudio i morgen da:D

Var inne på nettbutikken til Fedon å kikket litt,lurer på å kjøpe en av bøkene hans,noen som annbefaler en god bok for en nybegynner på fedon kosthold?
Så lurte jeg på om det er lov å spise smootie laget av bær på Fedon?

Ha en fin kveld :klem:

Trolljenta sa for siden:

Fedon's metode og oppskriftsboken er grei å ha i bokhyllen.

Og ja, du kan spise bær.

lykkeliten sa for siden:

Takker for svar:) Da skal jeg bestille dem:)
Er det lov å spise makrell i tomat på fedon?

Trolljenta sa for siden:

Ja, det står på menyforslagene i Fedons metode, så det kan du spise.

lykkeliten sa for siden:

Flottings:D Da gleder jeg meg til å begynne på et litt mer varriert kosthold og trening:D

Elanessë sa for siden:

Da er vi jammen flere... :p

Sense sa for siden:

Juhu.... enda en som er lei ketolyse.... :o Er frem og tilbake hver dag om jeg skal hoppe over på Lindberg.... hmmm.....

Har dere startet allerede?

Stinen sa for siden:

Forsøker på lindberg jeg og!!

Marita sa for siden:

Jeg tror også jeg skal "konvertere" fra ketolyse til fedon! Steike - bra vi er flere som er.. fettlei! :p

Hannehk sa for siden:

Jeg er ikke fettlei jeg :o synes det eeeer så godt med smør, men Fedon kommer etterhvert for meg og for jeg savner variasjon i maten!!! Men ikke før jeg har gått ned en 14 kilo til da.....

Elanessë sa for siden:

Ikke jeg heller :o Så det blir den vanskeligste utfordringen for meg... å ikke spise like mye fett som jeg liker/er vant til nå. Men veid opp med det at jeg føler det blir litt mer variert og ikke så strengt, så tror jeg nok det blir verdt det :ja:

Marita sa for siden:

Jeg tror jeg blir å starte så snart jeg får kloa i boka og får lest den... Var overalt her i byen igår for å kjøpe den, men ingen som hadde den inne :(

lykkeliten sa for siden:

Lenge siden jeg har vert her nå:DFinner ikke boken jeg heller,virker som om det er ingen som har Fedon bøker lenger?:rolleyes:Får bestille på nettet:)
Men,iallefall,jeg kooooser meg med Fedon mat:) Har ikke veid meg på leeeenge,men kroppen føles bedre. Har vert litt uforsiktig med maten i det siste,syndet litt for mye med "lovlige" ting:) Men i morgen skal jeg finne frem trenings skoene og dra meg på trenings studio,gleder meg:D

Marita sa for siden:

Jeg fant igår! De har EN bok igjen på notabene på moholt storsenter.. hehehe.. go go go :p

lykkeliten sa for siden:

Orker ikke å busse heeeelt opp til Moholt:p

Marita sa for siden:

Hahaha, ok :p Men nede i midtbyen fant ikke jeg noe i allefall..sjekka norli, ark'ene og den libris eller hva det nå er :p

Elanessë sa for siden:

Bor ikke du ved Lerkendal? :knegg: God trim og gå ;)

lykkeliten sa for siden:

Hehe,er så lite kjent i byn,at jeg aldri hadde funnet frem tror jeg:pNesten ved lerkendal bor jeg,tempe:)

luringen sa for siden:

kjøpte mine på nettet

MHM sa for siden:

Ellers så har han kommet med en ny, lettfattelig bok basert på den første boka, se her.

Også boka Barn i Balanse kan være kjekk for de med barn, for da blir fokuset på hele familien, og det skader jo sjelden... :p Oppskrifter og tips også for voksne der.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.