< Tilbake til oversikten

Mat på fly?

Bindi sa for siden:

Hva kan jeg ha med å spise på fly?
Det kan jo ikke være noe flytende.

(Har avbestillt maten på fly, så jeg får ikke noe mat der).

Torkil sa for siden:

Hei
Man kan bestille vegetarmat eller si at man ikke tåler gluten. En jeg kjenner får alltid sjømat på flyturer, ikke skjønner jeg hva han har gjort.:confused:
Man får plukke bort det man ikke har lov å spise.
God tur
Torkil :)

Lava sa for siden:

Sist vi reiste, hadde jeg med lavkarbo pizza! Noen stykker i håndbagasjen
gikk fint det.
Ellers gjøre som Torkel sier, spis det du kan.
Serveres ofte litt ost og kylling syns jeg...

Smula sa for siden:

Håper du ikke flyr charter og har avbestillt maten - for den er så bra!
Det er har aldri vært noe problem å spise den, det er bare å takke nei til brød, det. Og så styre unna desserten, da... :o

Men hvis du nå må ha med deg noe:
Polarbrød med pålegg? Oste- og pølsemuffins? Funker veldig greit som turmat, oppskriftene finnes på oppskriftsforumet.

Bindi sa for siden:

Polarbrød? Er ikke det full av karbo? Jeg regner med at du mente disse polar-lappene?
Det var jo en kjempe god ide, med feks. Maybel ost på?

Jeg har avbestillt på charter ja, mest fordi jeg synes 100kr for mat jeg synes smaker forferdelig er dyrt. Har alltid med med meg mat, men har da vært knekkebrød som ikke går nå.

Takk for tips!

Smula sa for siden:

Ja, jeg mener lappene her omkring, ikke polarbrødene fra butikken selvsagt.
Da kan du jo bruke massevis av pålegg - smell to lapper sammen og lag et par digre sandwicher! Funker som en drøm.

Selv synes jeg maten på charterflygningene er verdt prisen, men hver sin lyst. Nå vet jeg ikke hvilket selvskap du reiser med heller.

Megvel sa for siden:

Kokt skinkeboks ;)
Eller Atkinsbar,
Eller en salat i en boks og med mye kyllingbiter oppi.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.