< Tilbake til oversikten

Ketolyse når det er fem kilo som skal vekk

nattinatt sa for siden:

Etter boka til Torkil å dømme, og andre her inne, så ser eg at det ikkje er ketolyse som er anbefalt.men eg ser at eg er på vei nedover no på vekta;)Eg tok jo denne kuren og på seinvinteren, og kom nesten i mål,til 60 kilo. Så kom ein lang lat sommerferie,med karbohydrater igjen, sjølv om eg prøvte å passe meg og. men det eg lure på,er om det er andre her inne med same antal kilo som skal vekk??Altså ikkje over ti femten kilo??:p
For fettet sitter mest på mage hofter, så det viste seg sist og at det er tydelig det hjelper å være i ketose.Må sei eg liker det og,er så godt for kroppen.Vart faktisk mindre dårlig denne gangen eg gjekk over til ketolyse igjen,og eg trur eg kom fortere i det og. Kjekt om det er nokon som kjem med innspel til meg!!:):):)

Pearl sa for siden:

Ketolyse er det eneste som har fungert for meg.

amicula sa for siden:

Jeg begynte i går for alle første gang. Er virkelig spent, kjøpt med keto stix, og har allerede utslag på ketoner! Skal bare ned 10-15 kilo, men føler denne er rett for meg uansett :D

Torkil sa for siden:

Hei
I og med ketose er innebygd i oss alle ved faste eller en spesiell diett (ketolysekuren) vil det også virke for de som bare skal ned 5 kilo.
Årsaken til at ketolysekuren anbefales ved overvekt på 10 kilo eller mer, er at da virker ketose oftest bedre enn andre slankekonsepter på grunn av insulinresistens og endret energiomsetning. For noen er det den eneste måte som gir vekttap.
Samtidig kan det være litt mye å starte på ketolysekuren hvis man bare skal ned 5 kilo, men mange gjør det - med suksess.

Så det med 10 kilo er absolutt ikke absolutt :D

vennlig hilsen
Torkil :)

nattinatt sa for siden:

Ein anna fordel og med ketolysen, er at eg må halde meg i ketose,ergo så kan eg ikkje små snike til meg noko godt, og då er det så mykje lettere å få til ein slankekur som virker på denne måten. Og eg må igjen sei at eg føler kroppen min så god i ketose.Trening fungerer og kjempegodt fordi om eg går på kuren. Men sjølv om ikkje eg har så mykje som skal vekk, så kan vel gjerne eg ha insulinresistens og???? Når eg tenker bakover i slekta mi og,ang overvekt,og ei bestemor med diabetes. Mor mi var overvektig og. For skal sei dei kom fort på igjen kiloa når eg levte heilt som før,ja med litt ekstra øl på stranda i syden då.Skulle være lyst øl,men det var ikkje så mykje mindre kh såg eg, det var helst fettet som var redusert.Slik som ølet var her til å begynne med.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.