Nå er jeg litt sur! Jeg var der for å kjøpe vitamintabeletter og ketolysepølser nå. Jeg fant ingen Ketolysepølser, og spurte 3 stk i butikken. Alle ble helt fjern i blikket, og skjønte ingenting. Ikke viste de noe interresser for å undersøke for meg heller.
Så skulle jeg da betale 3 stk vitaminbokser, en krom-kalium, en selen-sink og en Magnesium. Tror dere ikke dama i kassa klarte å slå inn 3 x krom-kalium da. :rolleyes: Dette er jo den dyreste boksen, så der tapte jeg 235 kroner også. Så det ikke før jeg var tilbake på jobb. Oslo City er ett stykke unna jobb, og jeg fikk selvfølgelig ikke kvittering! :rolleyes:
Tror det tar litt tid før jeg handler der igjen. Håper Kaldbakken får pølser!
Huff, jeg skjønner ikke at butikker ikke forstår at man taper kunder med slike holdninger? Hadde jeg drevet butikk og mine ansatte oppførte seg så sløvt, hadde jeg ikke villet ha dem ansatt der særlig lenge. Service er ALT!
fint du har sendt mail.
De kan finne igjen det du handlet, så det bør ikke være noe problem.
Og hvis du betalte med kort kan du ta ut betalingsinfo fra banken :ja:
og vvise dem den.
Det hjelper som regel å klage ja, jeg synes faktisk man har et ansvar for å klage slik at butikken kan bli bedre. På Pizzabakeren her hadde de tidligere UTROLIG dårlig service. Ansatt-gjengen bestod utelukkende av umotiverte, tyggistyggende sløve ungdommer som ikke hadde evnen til verken et smil eller normal høflighet. Jeg sendte en klagemail til ledelsen, og fikk et gavekort på pizza (ikke så veldig lavkarbo, men) og servicen ble betyydelig bedre innen kort tid, så de har nok fått en smekk på lanken. :p
Da har du jo dokumentasjon på beløpet du har betalt. Da skal de klare å finne igjen på kassa-dingsen sin hva som er slått inn på den transaksjonen. Og når du kan vise dem at du har tre bokser som er forskjellige, og de har tre like på kassa så må du jo få pengene tilbake.
Skriv inn åssen det går - så ser jeg om jeg handler der neste gang eller svinger opp på kalbakken. Samhold er styrke veitu :-)
Nja, blir det ikke litt ord mot ord? Det er nok av folk som faktisk prøver seg på denne måten bare for å tjene penger. erfaring fra da jeg jobbet i helsekosten. Derfor fikk vi faktisk ALDRI lov til å gi tilbake penger uten kvittering, så jeg sa alltid fra til kunder som kjøpte for tresifret beløp at de burde ta med seg kvitteringen i tilfelle.
Litt enig med deg der ja. Skjønner at det er noen som prøver seg. Men da jeg betalte i kassa, så var jeg litt stresset og irritert fordi jeg ikke fikk noe klart svar. Jeg betalte med kortet, men kvitteringen beholdt kassadama. Hun la den ikke ned på rullebåndet, og hun spurte ikke. Hadde hun gjort det, så hadde jeg nok tatt den med. Men slik er det når man er svett og stresset! :o
Høres ikke ut som den mest service-innstilte butikken nei. :rolleyes:
Nå er det enkelte butikker som har sluttet å skrive ut kvitteringer automatisk pga. miljøet, man må fysisk be om kvittering selv, men da skal det stå opplyst om det på kassen, og som du sier så skrev hun jo ut kvitteringen men bare beholdt den selv, og det er jo rett og slett helt fjernt!
Jeg var innom der i går og kjøpte alt jeg trengte.
Alt var ok da.
Sjekket ikke pølsene da.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.