Carinaballerina sa for siden:
Vil først takke for at det finnes et slikt forum, vært her flere ganger og snoket, og bestemte meg til slutt for å prøve. Jeg følger en egendefinert metode inspirert av Atkins.
Jeg har alltid vært overvektig, selv da jeg svømte på jr.landslaget, hadde hest i stallen og danset 4 ganger i uken. Gikk aldri ned noenting. Etter jeg fikk meg kjæreste gikk jeg ned 27 kg, men så blir man trygg på kjæresten og satt plutselig veldig pris på hjemmekveld med godis og brus, og vips har man lagt på seg igjen. Dere vet hvordan det er :)
Mandag 4 august ble dagen jeg skulle starte, og vekten var på 114,5 kg. Jeg er 180cm høy så jeg har en lang vei å gå før jeg når 80kg. Jeg har bestemt meg for å veie meg 1 gang i uken, og måle meg en gang i uken.
Mandag 11 august veide jeg 112.1kg. Helt utrolig. Jeg har gått ned 2,4 kg på èn uke. Håper virkelig dette fortsetter :) Gleder meg til å måle meg på fredag. Jeg trener minimum 4 ganger i uken, så det er mulig vekten sluttet å gå ned om en stund siden muskler veier mer enn fett.. Kommer til å oppdatere denne tråden hver mandag så dere kan se hvordan det går :)
Mvh Carinaballerina