< Tilbake til oversikten

Ketolysestix

K`s choice sa for siden:

Er alt OK så lenge de slår ut på farge? Jeg er på farge nr to, som det står 10 under. Har vært på ketolyse ei uke nå men har ikke fått kjøpt vekt ennå så jeg tar det på feelingen. Er jeg garantert på fettforbrenning om stixen slår ut?
So many questions.. :rolleyes:

Fungirl sa for siden:

Så lenge du får utslag på sticken er du i ketose. Har ikke samme stick som deg tydeligvis for er ikke sånn skala på min :) Bruker de på ketolyse.no.
Betyr at du har ketoner i urinen din rett og slett :)

K`s choice sa for siden:

Hurra :)
Bestilte der jeg også, står en skala utenpå selve den runde boksen på min. Fire forskjellige fargetoner. Jeg har en mistanke at jeg får i meg litt for mange karber, i og med at jeg ikke har veid maten til nå. Dessuten slo den ut på rosa allerede på dag tre, før jeg begynte å ta pillene.
Er det virkelig SÅ enkelt å komme i ketose? Nesten for godt til å være sant! :D

Fungirl sa for siden:

Er ikke vanskelig å komme i ketose første gangen, men har man sprekker eller spiser for masse karbs slik at man kommer ut av ketosen blir det som regel vanskeligere for hver gang....

K`s choice sa for siden:

Ahh, takk så mye for at du svarer på disse fersking-spørsmålene mine!

Da skal jeg være ekstra forsiktig slik at jeg holder meg i ketose! :stortsmil

Fungirl sa for siden:

Bare hyggelig å kunne hjelpe :)
Har vært i ketose helt siden jeg startet for 11 uker siden, til og med vært i ett bryllup og smakt bittelitt kake og en skål med betasuppe så det gikk greit for meg, men litt svakere utslag vel og merke :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.