Jeg skulle legge inn et innlegg og kom til å trykke på et eller annet feil, og plutselig ble forumet (størrelsen på skrift osv) sånn 4 ganger større enn normalt. :eek: Det går ikke an å ha det sånn, det ser helt sykt ut. Hvordan får jeg det tilbake? Jeg prøvde å endre på "text size" på file, men det var tydeligvis ikke det som var problemet.
Nei det gikk ikke, fikk ikke opp noe tilpass-alternativ. Men det er bare på DETTE forumet det er sånn, ikke på noen av de andre. Jeg gjorde feilen da jeg var inne på dette forumet, så problemet er tydeligvis "lokalt".
Hvis det skjer med meg (men da skjer det kun med internetten da) må jeg gå inn på "side" ved siden av "verktøy" (på eksplorern) og velge "tekststr", da kan jeg endre det :)
Jeg har visst windows XP tror jeg. :flau: Og der gikk jeg inn på "view" ved siden av "verktøy" øverst på nettlinja, og valgte en annen tekst-størrelse, men det funket ikke. Og det er KUN på dette forumet det har skjedd. Argh, jeg må få det vekk før jeg blir sinnssyk.
Haha ja, et eller annet sykt skjedde, jeg aner ikke hva. Jeg skulle som sagt bare legge inn et innlegg i hurtigsvar, og så kom jeg borti noen knapper til høyre et sted, og så vips ble plutselig hele forumet (teksten) mye større, så stor at jeg kunne ikke se hele forumet uten å dra siden til høyre osv. :p
Prøvde F11 nå, nei det var ikke det. Da forsvant jo alt annet enn skjermen, hehe, mens hos meg forsvant ikke noe, det var bare all skrift som ble gigasvæææær.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.