< Tilbake til oversikten

På tirsdag skal jeg og familien ut å

Flisa sa for siden:

feire min bursdag og mannen har bestemt seg for Bølgen og Moi på Høvik. Jeg gleder meg veldig, men gruer meg til å plukke i maten.
Mannen og barna vet jo at jeg spiser litt annerledes, men alikevel....
[font=Comic Sans MS][/font]
Det er jo MASSE sukker i sauser og dressinger som lages ute, hvordan skal jeg unngå i å gå ut av ketose igjen? Jeg har nemlig akkurat kommet inn i den igjen! :D
Hva spiser man... Kanskje gå inn å sjekke menyen?!?! :D

Lindabtn sa for siden:

Hvis man bestiller en pepperbiff med peppersaus og ekstra grønnsaker pleier det å gå greit. det er ikke mye saus man får til en sånn rett uansett.
Det jeg pleier å gjøre før jeg skal ut å spise er å være litt forsiktig med karbene den dagen. da har jeg litt mer å gå på når jeg skal ut.
og når man først skal ut å spise en rett til 300 kr (selvfølgelig ikke all slags mat man kan spise), må man prøve å nyte den så godt som mulig.

ha en flott kveld ute :suss:

Pearl sa for siden:

Ha en fin bursdag da du. :gave:

arkine sa for siden:

spør alltid om og få sausen i en bolle ved siden av så kan en selv velge hvor mye en vil ha

Flisa sa for siden:

Tusen takk for gode svar. Da skal jeg spare litt karber til senere på dagen og unne meg en god middag... Saus på siden var et utrolig godt tips ;-)
Takk Pearl :-)

Fungirl sa for siden:

Trenger jo heller ikke spise all sausen hvis de skulle helle den over maten din :) Bare å skrape vekk og nyte det du vil med god samvittighet. Ha en super feiring :)

Anka sa for siden:

Hvis du vet hva du skal bestille så kan du jo ta en tlf ned dit på forhånd og høre om de f.eks. har sukker i sausen. Mannen og jeg var på Big Horn forrige helg og der var det ikke noe problem å bytte ut potetene med brokkoli iallefall. Ikke betalte vi noe ekstra heller. Kjempe fornøyd med at de var så fleksible. Fint å ikke føle seg som noen "problemkunde".

luringen sa for siden:

har aldri opplevd anna enn smil når jeg spør om å få ekstra salat og grønnsaker og saus ved siden av..God bursdag!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.