hanne42 sa for siden:
Jeg klarer ikke å finne karbohydratinnholdet i scampi/tigerreker. I vanlige reker er det 0, så jeg antar det ikke er så mange i scampi heller, men vil gjerne være sikker. Noen som vet? :confused:
Hanne
hanne42 sa for siden:
Jeg klarer ikke å finne karbohydratinnholdet i scampi/tigerreker. I vanlige reker er det 0, så jeg antar det ikke er så mange i scampi heller, men vil gjerne være sikker. Noen som vet? :confused:
Hanne
Gerd sa for siden:
www.matvareguiden.no/sokemaskin.asp?valg=kalori&type1=Fisk_og_skalldyr_fryst&type2=Karbohydrater
hanne42 sa for siden:
Tusen takk, Gerd! :)
I kveld har jeg spist scampi som jeg varmer lett i panna sammen med rød chili og hvitløk (i meierismør). Et dryss persille over - kjempegodt! :p
Gerd sa for siden:
:sikle:
Jeg har spist scampi med hvitløkssaus og grønnsaker til middag... Nammis :D
hanne42 sa for siden:
Noe annet som er godt er flamberte scampi i konjakk med fløtesaus... men nå tar det av her:D
Gerd sa for siden:
He he.. Jeg er i grunn lett å få revet med når det er prat om god mat ;)
Elsker både lage mat, prøve nye ting og spise maten :lol:
luringen sa for siden:
kjøper dere rå eller frosne/kokte da?
trillian78 sa for siden:
Jeg kjøper begge deler :p Hver til sitt bruk. De kokte er jo praktiske. Slipper skrelling og sånn. Men de rå blir best syns jeg. Bare man ikke steker dem for lenge.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.