< Tilbake til oversikten

Hei hei:)

jeanette83 sa for siden:

Jeg har fått sett litt rundt omkring i forumet nå, og det virker som at dette kommer til å gå ganske bra:) Jeg må bare ha troen på meg selv, at dette skal jeg klare:) I utgangspunktet burde jeg hvertfall gå ned 40 kg, og kanskje 50 kg. I og med at jeg skal stå brud i mai til neste år, har jeg som mål i første omgang å bare se hvor langt jeg kommer til da, og jobbe utover det:)
Jeg har holdt på med ketolysekuren nå i ca. 2 uker. Det går stort sett greit, men det å holde seg unna sjokolade og annet godter er litt vanskelig. Men, det virker som dere er flinke til å "backe" hverandre opp og motivere hverandre, så jeg tror nok at dette kommer til å hjelper meg en hel del, enn om jeg skulle gjort dette alene. Mosjon har aldri vært "min ting", men jeg har gått til investering av et step-brett og funnet tak i en dvd med step, så nå er det bare å rive seg løs fra sofa'n og komme i gang:)

Elastica sa for siden:

hei jeanette83. :-) Jeg er også helt ny her og skal starte Ketolyse snart. Har ca 30kg som må bort. Håper du klarer deg bra! Lykke til :-)

Jeg vil gjerne høre hvordan det går :-)

jeanette83 sa for siden:

Takk skal du ha for det:) Lykke til du også:) Må også få høre hvordan d går med deg:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.