< Tilbake til oversikten

Umulig å bestille noe på ketolyse.no

Elastica sa for siden:

Alt går i stå når man skal betale. Andre som opplever samme? Jeg vil gjerne bestille produkter derfra, men det går jo ikke an! frustrert

Og jeg har ikke andre alternativer all den tid det såvidt jeg vet ikke finnes en eneste forhandler i hele Møre og Romsdal. grine

Lava sa for siden:

Funker fint for meg...
Bestiller bøker, vitaminer, betaler med kort og har pakken
etter få dager! Kjempefornøyd!
Synd du får problemer.

Elastica sa for siden:

hmm. Kan du prøve nå, bare for å teste? Jeg tror kanskje det er paynet som har problemer.

Marita sa for siden:

Jeg har funnet ut at det enkleste er å bruke internet explorer på ketolyse.no... firefox funker ikke like godt av en eller annen grunn :) Se om det hjelper deg :)

Elastica sa for siden:

Jeg forsøkte IE også. Akkurat samme der. Får forsøke igjen i morgen og se om det fungerer da. :-)

Elastica sa for siden:

Det går ikke i dag heller. En oppnår ikke kontakt med databasen i Paynet, så det er en systemfeil av noe slag. Går det an å bestille disse produktene et annet sted?

:confused:

Lindabtn sa for siden:

Send en PM til Torkil og spør :)
Har akkurat bestilt derfra og hadde ikke noe problemer!!!

Fungirl sa for siden:

Bestilte i går og det gikk fint. Kan være noe med dataen din da. Problemer med dataen på jobb som er overarbeidet men ikke hjemme :)

aggie sa for siden:

Jeg har også hatt de problemene i forrige, men plutselig så virket siden igjen. Jeg sendte også en mail til Torkil om det. Men glad og lykkelig fikk jeg varene i går.

Elastica sa for siden:

Ja! Så sannelig. Nå gikk det helt fint. :-)

Bindi sa for siden:

Jeg vurdere Ketolyse jeg også, men hvilken pakke bestiller dere?
Eller HVA bestiller dere?
Er litt skeptisk mtp. at jeg ikke har funnet noen oppkrifter her inne enda :o

Elastica sa for siden:

Jeg bestilte full pakke. Likegodt å hoppe i det og gjøre forsøket skikkelig.

Fungirl sa for siden:

Her er jo en million oppskrifter såda kan du ikke ha sett så godt ;)
Bestilte også full pakke :)

Torkil sa for siden:

Hei
Paynett har hatt to perioder med problemer siste uke og en periode i denne uke ( det er uvanlig ofte - de er egentlig ganske stabile). Det har vart fra en time til tre timer. Treffer man disse tidspunkter virker det ikke, er man uheldig treffer man to ganger.
Ved lengere brudd eller planlagte brudd (Nesten bare om natten) vil det bli skrevet om det under nyheter på www.ketolyse.no

vennlig Hilsen
Torkil

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.