< Tilbake til oversikten

Hæ? Er det virkelig mulig?

Bella78 sa for siden:

Så var en uke på ketolyse tilbakelagt, og tro det eller ei-jeg har gått ned 4 - les fire- hele kg?!!!:w00t: :) Det er jo bare helt utrolig, men er det virkelig mulig? Fra 68 til 64 kg på en uke? Joda, skjønner jo at det sikkert er en god del (sikkert masse) vann, men jeg må si at dette var helt utrolig motiverende, og det er jammen meg den enkleste dietten jeg noensinne har gått på. Ikke føler jeg mye sult, og kroppen kjennes lettere og bedre på mange måter. Så da får vi bare krysse fingrene for at jeg opplever et fortsatt vekttap framover, selvsagt må jo dette være "nybegynner-bonus".:)

wollafruen sa for siden:

Ja, det er mulig, men ikke forvent den samme nedgangen framover ;)

Det er som du sier sikkert en del vann, men det er allikevel veldig motiverende! Stå på du, dette klarer du fint!

Max sa for siden:

Så bra med en god start! Gratulerer med flott nedgang :)

Lava sa for siden:

Så fin start! :heia:
Men som sagt: ikke forvent det samme hver uke!
Lykke til, fint at du trives med kosten!

Fungirl sa for siden:

Gratulere og lykke til videre :)

Lindabtn sa for siden:

Det er et utrolig kick med en sånn pangstart. OG ikke minst, veeeldig motiverdende.
Pleier å være sånn den første til 2 uker, så er det vel mest vanlig at man går ned 1-1,5 kilo i uken, men uansett: når det går så bra så er det jo bare "gøy" å slanke seg :) I tillegg til all den gode maten vi kan spise :)

Lenge leve ketolyse :heia:

Tuppen sa for siden:

ville bare stikke innom og gratulere med pang starten!
:heia:

dingpot sa for siden:

Gratulerer med en flott start på en flott livsstil! Så flott at du trives med maten ;) Lykke til videre!

quebec sa for siden:

kjempebra start :)

Bella78 sa for siden:

Nei, så søte dere er! Takk for hyggelige og motiverende tilbakemeldinger:)

Torkil sa for siden:

Hei
Nå er du i gang, motivasjonen er på topp , så er det bare å holde stø kurs.
1-2 kilo vekttap pr uke er normalt , noen oppnår mindre andre mer.
Utskeielser og manglende mosjon drar feil vei.

Lykke til
Torkil :)

msplum sa for siden:

Gratulerer så mye!

Borealis sa for siden:

Grattis med en god start, og lykke til videre!:)

Elanessë sa for siden:

Gratulerer med en flott start! Sånt er motiverende ja. Bare husk å ikke mist motet hvis vekta ikke går nedover andre uker igjen. Det er sannsynligvis noe annet bra å fokusere på da også - økt energi :D og cm som minker :D

__elly__ sa for siden:

Jøsses... Skal si du har tatt av mye på en uke :) Alltid motiverende det! ;)
Tror ikke jeg får samme resultatet, men på sikt så kanskje d renner noen av. Hehe.

Lykke til videre! :)

blaut sa for siden:

Knall bra!!!

K`s choice sa for siden:

Jeg gikk ned det samme på ei og ei halv uke, og er himmelfallen. Så utrolig enkelt! Ketolyse er jo svaret på mine slankedrømmer :D
God mat + at matlysten og sultfølelsen svekkes!

Grattis til Bella78! You go girl :_punk:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.