< Tilbake til oversikten

Noen som har prøvd Acomplia?

Tulla 81 sa for siden:

Hei dere,

Jeg fikk utskrevet Acomplia fra min lege og har tatt 3 tabletter. Merker ingen bivirkninger enda, men merker at lysten på mat og snop er nedsatt.

Jeg fikk beskjed om å gå på Acomplia i 1 mnd sammen med ketose.

Noen som har gått på dette før? Noen som vet hva man kan forvente seg av vektnedgang?
Det sies at dette preparatet skal være spesielt gunstig for personer med insulinintolleranse...

TAKKER FOR SVAR OG HJELP!!!:o

Anne sa for siden:

Jeg startet med det for trekvart år siden, men ga meg etter ca 14 dager, for ble så kvalm. Ga meg kanskje den starten jeg trengte...? Vet ikke.
Lykke til.
Få rapport da....:)

Tulla 81 sa for siden:

Hvor lang tid tok det fra du startet på pillene til du fikk bivirkninger?

Jeg fikk beskjed fra legen om at optimal effekt skulle komme etter 3 uker, men at endringer i kroppen skjer med en gang...

Hvor lang tid brukte du på dine 18 kilo?

Jeg har vært i ketose i 3 mnd og gått ned 7 kilo, og har ca 10-12 igjen... De sitter som støpt...

Anne sa for siden:

Bivirkningene kom med en gang. Ble litt bedre og hadde sikkert gitt seg etterhvert, men jeg ga meg først :D

Jeg har gått ned 15 kilo fra november, men nå står det stille...Gikk ned fire kilo (over år:o)før jeg satte igang for fullt. Nå har jeg gått ned 19. Og nå står det bom. Har 3-5 kilo til jeg helst vil ned. Pyntekilo kan vi kalle det...

Kanskje du får det igang igjen nå som du prøver dette, for det kan hende det var det som satte det igang igjen hos meg, for jeg hadde prøvd lenge uten resultat. Ser ikke bort fra det.

Så fint at du ikke får bivirkninger...Håper du får hjelp av pillene.:)

Rose67 sa for siden:

Hei, er det noen som har Acomplia til overs og vil selge dem til meg? Har lagt på meg 12 kilo etter at jeg klarte å stumpe røyken, men sliter nå med å få disse kiloene av meg igjen. Legen vil ikke skrive ut noe for å hjelpe meg før jeg er blitt "skikkelig tykk", men jeg har ikke tenkt å vente til jeg blir enda tykkere...

Carisma sa for siden:

Er det et reseptbelagt middel? I safall er det klare regler mot kjøpt og salg av det her på forumet.
Ved et google søk fant jeg også at det er stoppet pga alvorlige bivirkninger... :rolleyes:
Det er mye bedre å legge om til en sunn livsstil med naturlig mat fremfor å bruke skumle preparater man ikke aner hva gjør med kroppen! :o

Megvel sa for siden:

Mener at fattern fikk det der av legen og ble knalldårlig. Funker fint å slanke seg om man blir desperat kvalm liksom...

Janis sa for siden:

Hva for slags legemiddel er det?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.