< Tilbake til oversikten

Hva synes dere? (ang. journalbesøk)

Summer sa for siden:

Vi er etthervert begynnt å bli ganske mange her inne, og vi rekker jo ikke alltid innom alle sine journaler hver dag og det er jammen meg blitt lett å gå glipp av inlegg i løpet av en dag også...:)

Også ser jeg at noen har begynt å qoute det noen skriver i journalene deres og svarer i vedkommendes journal. Kjempegod idè synes jeg! :ja:
Hva synes dere er det en grei måte å gjøre det på? eller skal det svares i egen journal? Eller begge?

Nille sa for siden:

Svarer i begge jeg, - ikke sikkert de kommer innom i min igjen vettu. Og så er det greitt for de som leser min at de finner svaret og slipper å hoppe frem og tilbake.... Irriterende å lese svar i en jounral uten å ha "hele bakgrunnen" - ikke alltid quoten hjelper !

Huldr sa for siden:

Har funnet ut at Nille er et eksempel til etterfølgelse her som i så mange andre tilfeller...

Nille is TRULY a splendid one to behold! :)

Marianne sa for siden:

Jepp!

[color=orange][/color]
marianne:D

Marianne sa for siden:

Øh - til nille's svar altså

marianne

Anne sa for siden:

Jeg har begynt å svare litt i journalen til den som har besøkt meg også i tillegg, særlig da det er mange innlegg eller vedkommende ikke er på forumet akkurat da.
[font=Verdana][/font]
Det er jo så mye å lese her om dagen at det er jo slett ikke sikkert vi rekker innom alt vi vil, men egen journal leser vi i hvertfall....
[font=Verdana][/font]
Vil jo gjerne svare i egen journal også, ellers ser det jo ut som jeg ikke bryr meg om å svare:cool:
[font=Verdana][/font]
Vanskelig dette , for på denne måten så blir det jo faktisk enda flere innlegg- doble. Riktignok prøver jeg å kombinere det med at jeg også vil si noe annet til vedkommende også.....
[font=Verdana][/font]
:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.