pazuza sa for siden:
har fått dårlig samvittighet i dag, forde jeg spiste en halv potet til middag å skled ut av ketolysen:( når jeg målte nå var den helt hvit:(
pazuza sa for siden:
har fått dårlig samvittighet i dag, forde jeg spiste en halv potet til middag å skled ut av ketolysen:( når jeg målte nå var den helt hvit:(
luringen sa for siden:
det finnes ikke sprekker bare dårlige måltid:klem:
Neste gang unngår du det vettu. ingen er perfekte.
pazuza sa for siden:
takk for støtten, jeg var i grunn klar over faren, men tenkte at kroppen hadde godt av litt potetet for en gangs skyld, så fikk jeg dårlig samvittighet etterpå:( håper jeg kommer meg fort på ketolysen igjen
luringen sa for siden:
hvorfor "godt av"? Har du blitt litt hjernevaska?? :knis:
pazuza sa for siden:
vet ikke helt jeg hehe:o sikkert en gammel vane tanke som dukket opp:rolleyes:
luringen sa for siden:
jepp...gjenta for deg selv.Potet er oppskrytt, potet er oppskrytt;)
Lava sa for siden:
bortmedpotetbortmedpotet
:lol:
quebec sa for siden:
gjort er gjort og spist er spist.
Så vet du at potet er BAD for deg :)
ikke heng med hodet over den poteten :)
Photobscura sa for siden:
Poteter er virkelig oppskrytt. Jeg nektet alltid å spise potet da jeg var liten, den måtte i tilfelle kamufleres totalt i saus eller smør og masse krydder. Pappa påstod alltid at jeg kom til å like poteter når jeg ble stor, og se, jeg er stor, liker jeg poteter? Nei. Det så ut til at det var en god intuitiv seleksjon. Poteter; Æsj! :p
Grunnen til at vi er så opphengt i poteter var fordi det en gang i tiden reddet oss nordmenn fra hungersnød da den ble innført hit på 1700-tallet, dermed har ikke poteten noe voldsomt lang tradisjon i landet i forhold til annen mat, men hadde en viktig rolle, fordi det er en av disse hardføre grønnsakene som omtrent kan vokse i steinrøys.
pazuza sa for siden:
hehe ok, , jeg tror at sei biffen med løk og grønnsaker til hjalp til en smule oxo.
men allerede før jeg skulle legge meg i natt så var striksen på rosa:) det var bra, men skal huske på det dere har sakt , til neste gang hehe.
Sjurongen sa for siden:
Også potet da, hadde jeg skulle sklidd ut ville jeg valgt sjokolade..
pazuza sa for siden:
hehe, ja ikke sant.:D men kom meg inn i ketolysen igjen i løpet av natten, før jeg la meg var stiksen på lys rosa. vanlig sjokolade har jeg ikke spist på snart 2 mnd tror jeg hehe.
susasa_s sa for siden:
hvor lang tid tar det som regel fra man har en liten utskeielse til man kommer inn igjen i ketose? for jeg har også dårlig samvittighet.. var så varmt i dag så jeg spiste litt sorbet, og vil ikke tenke på hvor mye karbo som er i den..
pazuza sa for siden:
vel det varierer litt på meg alt fra en dag til nesten 2 å en halv dag.:rolleyes:
Karbosara sa for siden:
...og hvis du går ut og inn av ketose litt ofte, tar det lenger og lenger tid før man kommer i ketose igjen...hilsen ei som har erfart det og...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.