< Tilbake til oversikten

Myggstikk?

Michelin sa for siden:

Etter et par daga inn i ferien i Nord Norge begynte æ å lure litt; kor blir myggstikkan av?

Så æ spurte ei æ kjenne der som og e på Ketolyse om ho va mindre plaga av myggstikk i forhold til i fjor sommer; etter en liten tenkepause kom det fram et stooort glis-og joda, når ho no tenkte over det så va det ikkje nåkka plage å sitte midt i en myggsverm lenger!

E det rett og slett så enkelt at dem ikkje vil ha sukkerfritt blod? Får håpe det ikkje muteres lavkarbomygg til neste sommer....:rolleyes:

Gracella sa for siden:

Hmmm, akkurat det var ikke min erfaring fra i "sommer". Men kanskje jeg ikke var skikkelig i ketose da? Jeg fikk alle mine myggstikk rett etter at vi kom hjem igjen og da hadde jeg hatt en ketosepause.

Etter det har jeg i grunnen ikke blitt bitt, men det tror jeg mest er fordi alle myggene frøs ihjel etterhvert. :D

Pearl sa for siden:

Hmmm. Jeg har heller ikke hatt myggstikk i sommer. Jeg har til og med teltet. :)

Venus sa for siden:

Får skjelden myggstikk, men har vel kaaanskje vært enda
mindre plaget i år.. sambo blir alltid stukket,
mens jeg sitter ved siden av ham og kjenner ingenting :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.