< Tilbake til oversikten

Har dere prøvd

antikarb sa for siden:

Har dere prøvd Heistad sin gele, sjokoladepudding og vaniljesaus? Likte dere det, og hva var best?

Max sa for siden:

Eneste jeg har smakt er heistad gele, og synes ikke noe særlig om det. Mye bedre å lage geel av Fun Light saft og gelatinpulver :)

Tuppen sa for siden:

sjokoladepuddingen er farlig god synes jeg... så det bruker jeg bare som belønning :p
vaniljesausen... tja... den er brukbar...
geleen liker jeg ikke noe særlig- gjør som max jeg...

tjafs sa for siden:

sjokoladepuddingen var faktisk veldig god, og jeg er profesjonell sjokoladesikler (en gang var jeg en -smaker...)

luringen sa for siden:

liker alle jeg..men sjokopuddingen ja..sikle

Anne sa for siden:

Vaniljepulveret blander jeg i vanlig lettpisket krem og har til bær feks....bittelitt bismak syns jeg det er, men i riktig dose, så helt super.

May-Linn sa for siden:

Jeg likte faktisk ikke sjokoladepuddingen så godt. Og den holdt seg ikke veldig lenge i kjøleskapet. Da er det mye bedre å piske menikomel. Ha i litt kakaopulver og kanskje litt sukrin :) Sette i kløleskapet, så blir det sjokolademouse. Menikomel inneholder bare 6,4 karb pr 100 g. Men 300 Kcal pr 100 g da. For de som meg som ser på kcal istede. :) Men er ikke så mye forde. Og kjempe godt :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.