< Tilbake til oversikten

Atkins på STV 2 nå!

Marianne sa for siden:

Akkurat nå går det program om Atkins på Svensk Tv 2 sier min nabo!

marianne

donjuanwannabe sa for siden:

For de som ikke fikk det med seg: Programmet sendes i reprise lørdag 09.10. kl. 15.30 på SVT2.

Nille sa for siden:

Det er det samme programmet som ble vist på Scrødingers Katt for leeeeenge siden. Er det ikke. Jeg syns det var dønn likt iallefall. Det er 2-3 år gammelt .....:p

Huldr sa for siden:

Tror jeg så det på Schrødingers katt for omtrent et halvt år siden - på samme tid jeg "oppdaget" Atkins. Det var et utrolig frustrerende program... :eek:

donjuanwannabe sa for siden:

Ok da skal jeg ikke se det! (men jeg skal få med meg slutten fordi det er intervju med en svensk "ernæringsprofessor")

Summer sa for siden:

Høres ut som en fornuftig avgjørelse. :ja:

Huldr sa for siden:

Ja, gjør det... se om du får mer fornuft ut av hennes usammenhengende synsing enn jeg gjorde... :wacko: Hun sa at Atkins var bra som en start på slanking, men at man ikke burde gå på det i lengden...

Nille sa for siden:

duh Det er heller ikke meningen at man skal gå på Atkins Induksjon hele livet !!! Enda en professor som ikke har skjønt at Atkins ikke er bare Induksjon !!

Godt det er noen av oss som har lest boka da !! :p
(sier Nille og kommenterer det hun IKKE skulle kommentere !!)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.