Hei!
Jeg er ny på dette flotte forumet. Og først og fremst så vil jeg si at dere er kjempeflinke altså!:heia:
Jeg vil prøve ketolysekuren , fordi jeg tror det er det som vil passe meg best. Men kan noen av dere fortelle litt om hva jeg kan spise, og hva jeg ikke kan spise, kom gjerne med oppskrifter- jeg setter pris på all hjelp jeg kan få. Aktivitet blir det minimalt av pga prolaps, men når den er operert så elsker jeg å gå turer.
ha en flott dag alle sammen:)
Jeg vil anbefale deg å gjøre to ting; Les på ketolysedelen av forumet og i journalene til andre som har fulgt opplegget. Gå på biblioteket og lån boka, så kan du heller kjøpe den senere om du finner ut at dette er noe for deg. Lykke til :blomster:
Kan godt se i min blogg hva jeg spiser, legger ut matblogg hver dag. har blitt litt mye hamburgere i det siste, men er litt lei mat nå og varmen ødelegger litt matlyst :)
Men masse lykke til og bare å spørre i vei, vi er her for å hjelpe og støtte :)
Takk for svar- alle svar er gode svar nå i startfasen. Jeg skal lese i journalene deres og hente masse inspirasjon derfra- nok engang jeg er imponert over resultatene deres, og håper jeg klarer å være like flink:)
Velkommen og masse lykke til. Jeg har ikke vært så flink til å skrive i journalen min, men svarer gjerne på spørsmål for det:)
Har hatt god effekt av kuren selv og hjelper mer enn gjerne andre med denne kuren.
Hotteste tips er å lese boken, så man ikke kommer feil i gang!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.