< Tilbake til oversikten

Ny standard stil

HP sa for siden:

Da var der ny standard stil på plass. Om du heller vil bruke den gamle velger du det i rullegardinen nederst. Eller om du ikke kan se noen forandring så bruk rullegardinen nederst på hver side!

Jeg synes denne er kjempebra selv, og jeg regner med at dere også vil like den! :stortsmil

Denne stilen vil også være utgangspunkt for nye farger og nye layouts - blått blant annet... ;)

HP

magdalena sa for siden:

Jeg skulle akkurat til å spørre hva som har skjedd her mens jeg har vært borte...Veldig flott,HP,og veldig uvant..:)

Huldr sa for siden:

Er litt konservativ jeg :o Liker best den blå - men skal gi den nye en sjanse... :)

Anne sa for siden:

Designet er fint synes jeg, men den blå er mer behagelig for øyet å se på:cool:

Mer lettlest og rolig....for meg da:)
Må allikevel si at det er fint du prøver ut nye varianter. Jeg mååå ikke ha alt ved det gamle kjente......:eek:

HP sa for siden:

Flott, jeg har brukt denne stilen selv nå ganske lenge. Likte den ikke men en gang fordi jeg likte den blå bedre, men den er noe som vokser på en liksom... :p

Her kommer en blå variant etterhvert... ;)

Denne stilen er enda ikke helt ferdig, men den er nå et fullgodt alternativ til den blå. Det er denne som vil bli oppdatert først med nye navigasjonslenker og elementer i forsiden.

På grunn av måten stilsystemet er her i forumprogrammet så blir det vanskelig å vedlikeholde 2 så (bak kulissene) totalt forskjellige stiler samtidig... Flere understiler - farge/grafikk variasjoner av denne går veldig enkelt. :snill:

HP sa for siden:

Må bare føye til at jeg er veldig fornøyd med visningen av kostholdsfilosifi i den nye stilen... :p Helt umulig å ikke legge merge til ;)

Huldr sa for siden:

Men jeg synes ikke tittelen kommer like bra frem nå... :( Mye kulere når det står under navnet, uten "tittel:" foran...

HP sa for siden:

Jepp, der er jeg enig - men jeg har ikke funnet på en bra måte å løse det på enda. :snill:

Kommer snart! :p

Marianne sa for siden:

Profft design!

Bra bilde! Alltid bra med bilde, et bilde sier mer enn tusen ord (eller var det roser:p )

Duse farger - tidsmessig riktig, det!

God kveld - Kult! Før var det bare velkommen, marianne

Bra å ha "oppskrifter" under nyttige lenker

Og "For medlemmer" som egen boks, er bra

Power?

Bra med skyggen under boksene.

Den hvite bakgrunnen på "forum", og den blå på "Siste innlegg" - gjorde det enklere å lese. Burde prøve to farger på disse to fortsatt. Å ja, det er bare min laptop som jeg ikke kunne se det på. Må bøye skjermen bakover...
Ja, det ble bedre.

Karbojunkie.com - lavkarbokosthold kommer ikke fram noe sted. Logoen altså. Var den også litt gammeldags, bare. Ny logo???

Delikat side, synes jeg! Og bildet var rått! Sånne bilder vil vi ha under oppskrifter...he..he

Ha en delikat natt!
marianne

Marianne sa for siden:

Når jeg trykker på

Nye innlegg: 3

kommer det bare fram siste innlegg?

marainne

Marianne sa for siden:

Jeg ser jeg har fått god karma...:p Kult!

Online står under avataren, så mye nytt, da!

Du burde egentlig informere om alt som er nytt, sånn at vi får med oss alt.

marianne

HP sa for siden:

Slikda! :D

Marianne: Her er ikke så veldig mye nytt, bare nye måter å vise det på... ;)

Ja nye innlegg - er nye innlegg :p

HP sa for siden:

Ja og Logo - den kommer, oppe til høyre.

Lavkarbo.no - For deg som er opptatt av et sunt kosthold! :D

Huldr sa for siden:

Nå er jeg fornøyd.... Stilig! :D

HP sa for siden:

Oppdager dere noe som ikke stemmer, vennligst gi en lyd. ;)

Som nevnt så kommer her flere fargekombinasjoner, er det noe spesiellt du vil ha så send meg en PM eller start en tråd under tilbakemeldinger. :p

Huldr sa for siden:

...Og veldig flott at man kan gå rett til dagbøkene, MUP'er og presentasjoner!!!

Du er flink, HP... og så er du verdifull... ;)

HP sa for siden:

Takk! :D

Men det er ikke jeg som har laget denne altså... :) Men alle tilpassningene som kommer er mine - og de som er her da... ;)

Marianne sa for siden:

Jeg skjønte ikke hva du mente med Power! Jeg har ikke sett det før...skjønte ikke noe mer når du skrev kraft, altså:p

Hvorfor forandrer fonten seg når man trykker enter etter første setningen:confused:

Jeg vil har rosa og lysrosa som alternativ ! Jepp! Gjerne tåkerosa, dus, varm, gråaktig, myk og lys rosa. (Mye hvitt, rødt, med noe gult i, noe sort).
Og så er ceriserosa kult! Og turkis! Beigetoner, jepp!:D

Marianne sa for siden:

Du er kjempeflink!

Men, rykte kan jeg ikke få gitt deg, nei!:confused: Og heller ikke Lise:confused:

marianne

HP sa for siden:

Klikk på karma. ;)

Kansje jeg skal endre 'karma' til rykte?

HP sa for siden:

Kraft er hvor mye du gir eller tar i rykte. Tidligere var dette en skjult faktor som en måtte regne seg fram til, nå er den synlig ;)

Kan du sende meg noen farge koder? Så får du rosa sidene dine kjappere... :p

Marianne sa for siden:

Hvor er sitèr nå, forresten?

Karma er MYE bedre enn rykte synes nå jeg. Reagerte på rykte første gangen jeg var inne her. Rykte er for meg et negativt ladet ord = dårlig rykte. Har aldri forbundet rykte med noe positivt.

Jeg skjønte ikke det med hvor mye du tar eller gir i rykte. Og at det tidligere var skjult?

Jeg har sikkert brukt det på en feil måte, jeg....:confused: :confused:

Hva slags fargekoder?

Marianne sa for siden:

Jeg skjønner heller ikke systemet med rykte, jeg da. Nå prøvde jeg å gi deg rykte, men får "du må gi det til andre først". Har også prøvde å gi det til LIse og nalana i dag, men får samme svar. Jeg hater å lese bruksanvisninger, synes det er mye greiere at noen andre leser bruksanvisningen og viser meg hvordan det gjøres. Sånn gjør vi det her hjemme. Jeg har nemlig en meget visuell hjerne.

Oi - jeg tror noen ikke får sove av "klapringa" mi, jeg. Natta!

marianne

HP sa for siden:

hehe :)

Enig med Karma, nå har jeg lagt inn 'Karma / Rykte' i en overgangsfase... ;)

Siter knappen er blitt en liten svar knapp. Stor svarknapp nederst under siste innlegg og over første er for svar uten sitat. En annen knapp kan ordnes så snart jeg får en filen den er laget i ;)

Angående kodene så tenkte jeg på #FFFFFF farge kodene til disse flotte fargene du snakket så vamt til... Tenker de står fint til noen jordbær der nøttene ligger nå... ;)

Men nå tar jeg natten! Ønsker alle en herlig Mandag! :D

Til dere som ikke skjønner hva vi snakker om en mandagsmorgen, klikk her:
www.lavkarbo.no/?styleid=8 ;)

HP sa for siden:

www.lavkarbo.no/ryktesystemet_forklart.html

Der er ingen video enda, men jeg tenker det er ok forklart likevel :p

Iset sa for siden:

Denne var virkelig flott!! Fikk litt sånn "luksus-følelse" av den, så proff og delikat ut. Bra jobba. :D

Marianne sa for siden:

Tåkerosa
Jeg synes fargene fra F0E4DC til EFD1BC er veldig fine. Men det er nå altså veldig meg for tiden. Kanskje litt søtt, men det er nå mye jenter her, da!

Turkis
er jo en herlig farge. Hva med DCEEF0 til 34D2E5?

Turkis og Cerise i små innslag på hvitt er hot innen interiør, men det blir vel voldsomt kanskje: DCEEF0 og EC3DB0.

Beigetoner, litt sånn minimalistisk: E5D8C6, DFC7A5, C6C2BB, F3EFEA og E2DFDA.

Beige og turkis passet ganske godt sammen: E5D8C6 og DCEEF0.

Lyseblå med litt orange: (lyseblå har du): F5AA59. Denne blir ganske lik den inne i den åpne nøtta, og det hadde vært fint å gjenta den et annet sted. I overskriftsboksene; Velkommen til karbojunkie, Kosthold og helse osv.? Eller kanskje hele boksene Navigasjon og Kontrollpanel. Med overgang til lyst/hvitt F3E3CB.

Ellers nevnte du jordbær - og rødt og lyseblått er jo berre lækkert, da.
Små innslag med F32832 eller farge tatt ut fra jordbærene.

Men for all del, HP, ikke lag mye styr ut av det. Dette er sikkert fryktelig mye jobb. Velg de fargene du selv mener passer.

Ha en spennende dag!
Marianne

Carbokiller sa for siden:

Jeg trodde et øyeblikk at jeg var kommet til himmelen jeg.. for alt var jo HVITT!! Det har blitt gjort veldig mye bra her inne synes jeg. Imidlertid synes jeg at fargen var så lys at det var direkte smertefullt for øynene å se. Nå må jeg skru ned lys/kontrast på skjermen hver gang jeg er her tror jeg.:(
Kanskje et alternativ til lysbehandling? Få lysbehandling og se på lavkarbo samtidig.

Marianne sa for siden:

Hvis du har en bærbar pc, Carbokiller - kan det være det. Fargene blir litt annerledes enn på stasjonær pc, jeg måtte i hvert fall bøye skjermen litt bakover for å se fargene bedre.

Jeg har forresten lest inne på ryktesystemet, men er usikker på hvordan jeg finner ut hvem jeg har gitt rykte sist. Jeg ser nå at jeg må gi det til fem nye, husker ikke hvilke jeg ga det til. JEg kan jo selvsagt bare prøve videre...

Ha en positiv dag!:)
marianne

HP sa for siden:

Du kan fortsatt velge den gamle stilen via rullegardinen nede til høyre på hver side. :)

Huldr sa for siden:

Én ting til, HP... :o Synes det er blitt så vanskelig å komme "hjem" nå fra besøk på andre sider... Kommer bare til forumsiden, og har liksom blitt vant til å ta utgangspunkt i forsiden hvor det er oversikt over de nyeste innleggene og alt... Er det noe å gjøre med det - eller er det meningen at jeg skal legge inn Karbojunkie som startside kanskje? ;) Kunne likegodt gjort det altså, men synes det er så greit med ABC Startsiden, selv om jeg som regel klikker meg rett inn her!

Sorry at jeg maser :p

HP sa for siden:

hmm, skjønner hva du mener, men ifra forum listen så kan du klikke hjem i menyen til venstre, da kommer du til forsiden ;)

Jeg skal tenke på om jeg skal ta inn igjen den knappen... :)

HP sa for siden:

Om du klikker på nøttene så kommer du til forumlisten ;)

Huldr sa for siden:

:ja:

HP sa for siden:

Der var hjem knappen tilbake! :p

Huldr sa for siden:

HURRAAAA! :D

HP sa for siden:

:stortsmil

HP sa for siden:

Da har jeg installert en blå stil også! ;)

Bruk rullegardinen nede på hver side, eller klikk denne lenken:
www.lavkarbo.no/?styleid=10

Anne sa for siden:

Oi...med bjørnebær:D Ja denne var mer leservennlig for meg....men ganske maskulin i stilen/fargene:)

Gøy , HP.

HP sa for siden:

Jeg synes blå fargene er litt tunge i denne, skikkelig kontrast til den lyse... Han som har laget denne er ikke helt ferdig, så oppdateringer vil komme... :p

Tenker jeg får gå igang med en rosaaktig til marianne og en vinrød til lise... :snill:

HP sa for siden:

Nå har der komt til noen nye fora, så da vil ikke den gamle stilen fungere helt som den skal fra forumlisten inn til disse nye... Men 'nye innlegg' surfere merker ikke noe til dette da... :p

Marianne sa for siden:

Å NEI - IKKE MINN MEG PÅ VIN :rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.